Hoesten tijdens de proef, gevolg ??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjel

Hoesten tijdens de proef, gevolg ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 21:42

Mijn paard is genezen van hoesten maar geeft heel af en toe nog een kuchje, ik moet wel gewoon met hem werken van de DA.

Maar nu zou ik zondag wedstrijd hebben, maar nu zei mijn vader dus. Kan je daar niet gediskwalificeerd voor worden om met een "ziek" paard te starten dat nog een kuchje geeft ?
Het is mijn laatste wedstrijd voor een tijd omdat mijn vader herstellende is van een hernia operatie en ivm met exames etc. Dus ik zou wel heel graag willen starten, vandaar even deze vraag! Lachen

sannenn

Re: Hoesten tijdens de proef, gevolg ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 21:47

jah je kan gwn starten als het inderdaad niet zo erg is Knipoog

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 23:38

ik hou dit topic in de gaten. door verkeerd hooi hoest mijn paard met stofallergie ook.. voel me erg opgelaten hierdoor... ik kijk even naar de reacties Knipoog

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 00:12

haai vriendin Knipoog

wel rot Ach gut , maar je kan gewoon starten hoor! Als je paard afentoe een kuchje geeft is het niet erg , maar als hij bijv :

FXH van hand veranderen , EBE grote volte achter elkaar door blijft gaan zou het minder zijn denk ik !
maar Soraya hoest ook wel eens hoor!

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:17

Mijn dochter had dit ook eens. Ze moest Z1 rijden met haar pony.
Van te voren heb ik de jury uitgelegd wat er aan de hand was. Ik vroeg of ze er bezwaar tegen had om te starten.
Dit vond ze geen probleem.
Ze had zelfs een winstpunt Knipoog

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 12:44

ik zou idd even van te voren zeggen tegen de jury zeggen dat hij event een kuchje kan geven maar dat de DA zegt dat je gewoon mag werken met hem, dit zou ik alleen doen als je zeker weet dat hij meer als 2 x bij wijze van spreken hoest, als ie misschien 1 of 2 kuchjes geeft zou ik gewoon lekker rijden en niks zeggen, elke pony/paard hoest wel eens!