Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kitty schreef:Op Startlijsten.nl bieden we binnenkort ook de mogelijkheid om in te schrijven via internet.
We zijn nu nog bezig met onderzoek hoe dit het meest effectief ingericht kan worden omdat je toch blijft zitten met mensen die via internet inschrijven en anderen die gewoon alleen de coupons opsturen.
CGJ12 schreef:Kitty schreef:Op Startlijsten.nl bieden we binnenkort ook de mogelijkheid om in te schrijven via internet.
We zijn nu nog bezig met onderzoek hoe dit het meest effectief ingericht kan worden omdat je toch blijft zitten met mensen die via internet inschrijven en anderen die gewoon alleen de coupons opsturen.
Of mensen die zich lukraak voor bijna ALLES inschrijven en dan 1 dag voor de officiele sluitingsdatum zichzelf weer verwijderen..... dat is namelijk altijd kostenloos, en dan ben je eventueel altijd verzekerd van een gewenste starttijd.
Persoonlijk lijkt het me een enorme overkill voor wat simpele dresuurwedstrijdjes. Die organiseer je in een handomdraai. Zo moeilijk is dat niet.
Als organisaties geen "gebel" willen en ander gezeur aan de kop (wat ik me overigens prima kan voorstellen) kan een simpel email adres al veel leed doen voorkomen.
goldwing schreef:Wij zitten in 2 dagen vol met een dressuur wedstrijd
[......]
Maar om al die ruiters die nu nooit kans hebben om bij ons te rijden een kans te geven
denken wij er over om met het systeem te gaan werken en daarom de vraag aan de ruiters wat ze van het systeem vinden om te gebruiken.