Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sa1980 schreef:Enne... is er bij jullie toevallig ook bekend wanneer er weer wedstrijden gehouden worden na april??
sa1980 schreef:Ja inderdaad ook in Waspik. Meestal niet zo'n drukke wedstrijd, vandaar fijn voor het paard om daar voor de eerste keer te kunnen starten.
ja ik vind het daar iook echt super fijn starten, mooie banen, niet al te druk, gezellige mensen etc.
En jij ook alvast veel succes. Niet verkeerd gereden trouwens voor de 1e keer in het Z2!haha nee dat vond ik ookik heb dit paard pas 6 weken waarvan ze 2 stil heeft gestaan omdat ze een aantal wondjes op dr been had waardoor ze mega dikke benen had, dus ik vond dat het super ging. Ik ging samen met mn instructeurs in het Z2 dus ik voelde me echt helemaal niks maar ik heb ze mooi wel 2 keer verslagen
haha dat geeft ook een kick hoor
en wat ze dan daarna zeggen op zo'n schijnheilige toon : kunnen wij een lesje bij jou boeken, kunnen we nog wat van leren
haha echt erg
vooral grappig
![]()
Fijn dat je wil laten weten wanneer de wedstrijden na april gehouden worden.ik heb dr gemaild, als het goed is krijg ik dan vanavond een reactie dat kreeg ik vorige keer ook namelijk op woensdagavond want dan zetten ze ook de startlijst erop dus dan kijken ze meteen![]()
ghislaine schreef:hoi.
Is er dan echt helemaal niemand met intresse om mee te rijden, in de B ??
sa1980 schreef:Enne... is er bij jullie toevallig ook bekend wanneer er weer wedstrijden gehouden worden na april??