ik moet in juni een kur op muziek rijden, nu heb ik wel muziek gevonden maar weet iemand hoe je de zang eruit kan halen? en zo ja met wat voor soort programma??
alvast bedankt
groetjes
ps. ik weet niet of dit hier thuis hoort

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hetismij schreef:hoi,
ik moet in juni een kur op muziek rijden, nu heb ik wel muziek gevonden maar weet iemand hoe je de zang eruit kan halen? en zo ja met wat voor soort programma??
alvast bedankt
groetjes
ps. ik weet niet of dit hier thuis hoort
hetismij schreef:dat is wel een beetje minder prettig, nou dan meot ik iets anders gaan verzinnen
Barbara_m schreef:Kur van Joost??
Of van Niels??
Zijn ook erg goed hoor!!!
robinbeekink schreef:Mijn vader maakt altijd mijn Kür muziek.
Maar hij maakt ook regelmatig küren voor andere mensen.
Ik heb een James Bond kür,
een Austin Powers kür,
Een Abba Kür en een Rolling stones kür.
oot123 schreef:hetismij schreef:dat is wel een beetje minder prettig, nou dan meot ik iets anders gaan verzinnen
Je kunt meerdere kanten op hoor.
1. De standaard kür van Marvins
2. De op maat gemaakte kür van Oot-Productions
3. De goedkopere maar toch goede kür van dressuurmuziek.nl
4. Een kür van horsedances
5. Zelf muziek downloaden met kazaa en knippen en plakken met een programma.
Keuzes zat toch?
Als je hulp nodig hebt dan horen we het wel.
Remember schreef:Mijn broertje had pas een stukje van mijn proef gefilmd, en thuis had hij daar muziek onder gezet. Goed gelukt!
Kür filmen, filmpje importeren in Windows Movie Maker, muziekjes importeren. Van de muziek eraf 'knippen' wat je niet wilt hebben en het onder het juiste stukje film zetten. Met een beetje gepriegel, geluk en goed kunnen timen kun je zo best leuke dingen maken! Ik weet alleen niet of je aan het eind de muziek onder het filmpje vandaan kan halen, om de muziek apart een cd'tje te zetten...