Muziek!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Muziek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-05 16:10

Hey,
ik ben van plan een kür op muziek te gaan rijden, maar ik weet niet wat voor muziek. Hebben jullie leuke nummers? Meld het dan ff...
Groetjes Janine

Lielle

Re: Muziek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 16:26

Zou je voortaan geen roze kunnen gebruiken in al je berichten? Dat leest erg vervelend. Verder verplaats ik dit naar WD.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 16:38

gebruik de zoekfunctie eens, al veel topics over geweest!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 16:15

Hay,
ik heb wel gezocht met de zoekfunctie... maar ik kan het niet egt vinden. Sorry... kan iemand mij helpen met muziek? *LOL*
Groetjes Janine

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 19:04

Hi,...

Ik heb voor mijn kur oude filmmuziek en televisiemuziek gebruikt. Zaka Zulu voor mn galop,... happy days voor mn drafoefeningen en twinpeaks voor mn stapoefeningen. Maar t is natuurlijk echt heel erg afhankelijk van de gangen van je paard. Dus schrijf een goeie kur.... neem hem een aantal keer op of video kijk er goed naar en zoek muziek die bij t ritme van je paard past. Ik heb mijn kur trouwens laten maken...najaa de muziek dan... oefeningen niet.. die man heeft er gewoon veel meer verstand van dan ik... was echt vet gaaf. 3e mee geworden op t NK heel lang geleden...

Gr Sans

omaxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 22:10

Efteling muziek is heel makkelijk & toegankelijk (redelijke makkelijke ritmes) en ook super leuk!!
en ik vind persoonlijk FRANK SINATRA muziek heel erg mooi voor een kur, en house kan ook heel stoer zijn, maar dit moet wel goed bij je paard passen!!