Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayusejuhh schreef:ik zal eerlijk zeggen dat als je niet weet wat een B proef is.. kan je beter eerst eens wat les nemen. daarna B proef rijden voor dat je gaat springen. De basis van springen is toch wel de dresuur..
( vat niet verkeerd op ,,) maar je heb volgens mij niet veel ervaring in de bak rijden??
runningkawa schreef:Officiele wedstrijden rijden, dan is bovenstaande allemaal verplicht.
Dus lid zijn van een club, startkaart en coupons aanvragen, eerst een b punt in de dressuur halen (of je moet ooit op een andere pony/paard dat officieel gehaald hebben)
En dan kun je gaan springen.
maar onderlinge wedstrijden, kun je wel zonder bovenstaande.
En dat zou ik zeker ook eerst aanraden te gaan rijden.
Zodat je wat kunt gaan oefenen.
Lielle schreef:Schatjes, let je een beetje op spelfouten en gebruik van leestekens![]()
En verder geeft runningkawa prima tips.
Devica schreef:hee hier mee zat ik gister te tobben
ik wil dus ook met mn vzpaard gaan springen namelijk (ze is zelf Z springen geweest)
en nu zit ik met nog een vraag, ik hb met de fnrs al 2 wedstrijden gereden, en 2x een Pp gehaald. maar nou stond in het foldertje, als je de F12 had gehaald (heb ik niet hoor!!) dan kan je officheel starten met de KNHS op L1 nivo....
hoe zit dit dan? want dan heb je de B toch afgerond?????
k snap het niet helemaal...
xxiezz