Inschrijfperiode wedstrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mexx

Inschrijfperiode wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 14:10

Ik heb besloten om vanaf mei weer wedstrijden te gaan rijden, ik denk dat dat met mijn enkel wel weer moet lukken. Nu wilde ik op 13 mei mijn eerste wedstrijd gaan rijden, ik heb het vraagprogramma wel, maar er staat niet op wanneer de sluitingsdatum voor de inschrijving is. Weet iemand of er een vaste periode voor een wedstrijd is dat je je kan inschrijven (bijvoorbeeld vanaf 8 weken van te voren tot 2 weken van te voren of zoiets??) Of is zoiets niet officieel vastgelegd?

En nog een vraag; Als je je nou voor een wedstrijd opgeeft, je hebt betaald en de wedstrijd wordt ivm slecht weer afgelast, krijg je dan je geld terug?

Mar__

Re: Inschrijfperiode wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:56

Ik heb mezelf opgegeven voor de wedstrijden bij mijn eigen vereniging voor de periode van mei tot en met aug.
Volgens mij zit er niet echt een vaste periode voor het inschrijven? Sluitingsdatum lijkt mij wel maar geen idee.

Of je je geld terug krijgt durf ik niet te zeggen.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:15

Als je in mei wilt starten, zou ik toch maar snel opgeven, of even bellen of het niet al vol zit, dan kan je gelijk vragen van dat betalen. Zeker bij de paarden zit het snel vol

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 15:22

Citaat:
Ik heb mezelf opgegeven voor de wedstrijden bij mijn eigen vereniging voor de periode van mei tot en met aug

Wij kunnen ons niet via de vereniging opgeven, maar moeten dit zelf per wedstrijd doen. Voor augustus kan ik me bijvoorbeeld nog niet opgeven, want daar zijn nog geen vraagprogramma's voor (bij ons iig niet)

Als je nou op de reservelijst komt en kan uiteindelijk niet mee doen, weet iemand of je dan wel je geld terug krijgt? Zou wel een beetje l*llig zijn, als zij dat geld dan houden toch?

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:25

Moet je van tevoren betalen dan, meestal betaal je nl gewoon op de wedstrijd zelf

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:26

Ik betaal ook altijd pas op de wedstrijd zelf. Als ik aankom met mijn pony loop ik naar het secretariaat toe en betaal ik mijn proefjes.

Dus als een wedstrijd word afgelast dan heb ik dus ook nog niet betaald Knipoog

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 15:28

Melanie15 schreef:
Moet je van tevoren betalen dan, meestal betaal je nl gewoon op de wedstrijd zelf

Bij de kringwedstrijden moeten we gewoon op de wedstrijddag betalen, maar op andere concoursen moet het meestal vooraf, dit staat op het vraagprogramma. Je moet dan je startcoupons opsturen en gelijk met de bank het geld overmaken. Vandaar dat ik me afvroeg of je dat dan wel terug krijgt, als je bijv. op de reservelijst komt.

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:12

Op je eerste vraag: als je een duidelijk antwoord wilt hebben kan je het beste even naar de organiserende vereniging bellen en vragen of je al mag insturen.

Op je tweede vraag: is het antwoord ja. Het zou anders wel mooi zijn, las je een wedstrijd af en het geld mag je houden. Of je plaatst veel mensen op de wachtlijst, heb je in ieder geval geld.