geen ring verkennen in het L2?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

geen ring verkennen in het L2?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 13:53

Ik vroeg me af of het in het L2 al toegestaan is om zonder de ring in te rijden binnen te komen. Dus neit bij A afwenden,maar gewoon rechtstreeks vanuit buiten de ring rechtdoor de A.C. Lijn op te rijden en te groeten?
Heb namelijk altijd ruzie met het recht binnenkomen, kan die lijn nooit inschatten. Dit zou een goede uitkomst zijn voor mij. Bang is mijn pony toch niet.
De vraag is alleen: is dit toegestaan?

Anoeska27

Re: geen ring verkennen in het L2?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:12

Ja, dat mag. De ring verkennen is geen verplichting. Je mag echter ook een rondje de ring verkennen en er vervolgens uit gaan om dan recht binnen te komen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:15

Ik dacht het wel, maar was er dan niet zoiets dat je van tevoren de ring niet in mag??! Of het een of het ander??
Nouja ik weet het ook niet precies!
Ben ook wel benieuwd hoe het nou precies zit Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 14:16

@Anoeska ---> Sorry maar toen ik het berichtje had gelezen stond jouw berichtje er nog niet, vandaar!! Geloof je wel hoor Knipoog

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-05 21:25

dat is mooi, dat gaat mij voor binnenkomen punten opleveren. Je ziet het normaal namelijk nooit gebeuren. En de eerste keer dat mijn pony buiten in de ring bang ismoet nog komen, na 15 jaar.