Eerste proef zonder bokken :P

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

Eerste proef zonder bokken :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 16:47

Had vandaag wedstrijd en ben echt happy, dit was de eerste keer dat hij niet bokkend in galop ging en bezig bleef op de volte Tong uitsteken. De galop was nog niet zo als thuis. (stress galop *stuiter stuiter*) Maar het is niet meer zo dramatisch al eerst. We zijn van 140 punten en 1.47 punten . vandaag naar 150 en 153. Er komt schot in de zaak Clown . ( we zijn nog niet zo lang gestart) Dus ik ben weer tevreden voor vandaag Lachen. Alleen die witte hekjes buiten blijven wel heeeel eng Bloos .

groetjes!

Noukie

Re: Eerste proef zonder bokken :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:26

super!
het gaat gewoon goedkomen Lachen
gefeliciteerd met deze vooruitgang iig alvast!

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 19:37

ja dankje! jullie ook bedankt voor de adviezen ! Heeft dus blijkbaar wel geholpen. Ik weet niet meer wie het van het invlechten zei maar ik ben met hem ingevlochten en al de dag ervoor naar de club gegaan, kwam al helemaal hyper aan. GEFOPT Haha! . Vandaag was het binnen en buiten inrijden. ik had binnen nog wel even een conflict, omdat hij naar buiten wilde Nagelbijten / Gniffelen . Ik heb hem nu ook iets langer ingereden, in galop flink geschakeld en blijkbaar werkt het Lachen

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 17:16

Wedstrijdverslag.
Verplaatst naar Wedstrijden.