Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peerke schreef:
Heb je haar zelf beleerd?
patos schreef:Veel succes, Dodewaard is een fijne plaats om te moeten rijden. Het is altijd keurig geregeld, zeker als Gert Vink het organiseerd!
levi schreef:patos schreef:Veel succes, Dodewaard is een fijne plaats om te moeten rijden. Het is altijd keurig geregeld, zeker als Gert Vink het organiseerd!
Nou ik heb toch een andere ervaring:
* weinig parkeerrruimte
* losrijden op een heel klein stukje!
patos schreef:Veel succes, Dodewaard is een fijne plaats om te moeten rijden. Het is altijd keurig geregeld, zeker als Gert Vink het organiseerd!
levi schreef:Nou ik heb toch een andere ervaring:
* weinig parkeerrruimte
* losrijden op een heel klein stukje!
Bij jou is ook niets goed he. Meer ruimte voor parkeren is er simpelweg niet op het terrein, daar kan de vereniging niets aan doen. In het buitenseizoen kan er weer geparkeerd worden op het weiland naast het terrein. Losrijden is 8 minuten in de rijring en de resterende tijd op 20x20 of buiten dan heb je 2x 20x40 tot je beschikking. Het is er gezellig en het loopt eigenlijk altijd goed op schema, dat vind ik een stuk belangrijker!
Roxje schreef:Als je bij LR Herveld rijd dan is die 8 minuten in de bak rijden altijd zo.
Bij LR de Driesprong niet. En die organiseerd daar ook.
Roxje schreef:Als je bij LR Herveld rijd dan is die 8 minuten in de bak rijden altijd zo.
Bij LR de Driesprong niet. En die organiseerd daar ook.