Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Barbara_m schreef:Mara de Vries met Power and Paint stelde iets teleur met een 8e plaats. .
LadyLuna schreef:Maarja hoezo eigenlijk stelde teleur bij Mara met Power want het kan toch niet altijd super gaan
Althans zo ervaar ik het dan ook maar hoor
Barbara_m schreef:Ik vind Hoby ook een betere pony dan Power. Hoby is veel losser door z'n lijf en heeft betere bewegingen in huis. Geweldig zo'n pony wil ik wel in 175 hebben
Powerlover schreef:Barbara_m schreef:Ik vind Hoby ook een betere pony dan Power. Hoby is veel losser door z'n lijf en heeft betere bewegingen in huis. Geweldig zo'n pony wil ik wel in 175 hebben
fijn dat je dat vind... ff een paar dingen: 1.gelukkig had ik me voor dat ik Power ging rijden al ingeprent dat als het slecht ging het de schuld van mij is, die niet kan rijden, en als het goed gaat het alleen maar komt omdat ik zon pony onder mn kont heb....
En waar is het voor nodig om Hoby & Power te gaan vergelijken? is dat überhaupt im Frage? Ik vind Hoby ook een super knol, maar is het dan nodig om Power, die al zoveel gepresteerd heeft, zomaar 'even' af te schrijven?![]()
Wel ben nu dus weer helemaal op de hoogte over wat anderen over mij of power denken....tnx he
chalotje schreef:Ging dit topic niet over Laurens? Sorry hoor, maar gaan we nou WEER beginnen met het gezeur dat mensen met een goede pony (of goed paard) het allemaal zo makkelijk hebben en dat ze iedere wedstrijd minstens eerste moeten worden? Kijk eerst eens naar jezelf, voordat je een ander afkraakt! Ik vind het knap van Mara dat ze zo goed met Power overweg kan en in zo'n korte tijd al zo veel gewonnen heeft en kom op zeg, een 7e plaats is in zo'n deelnemersveld toch geen dieptepuntOp naar de volgende wedstrijd!
Leuk stuk stond er trouwens in de Hoefslag over je Mara!
Powerlover schreef:Barbara_m schreef:Ik vind Hoby ook een betere pony dan Power. Hoby is veel losser door z'n lijf en heeft betere bewegingen in huis. Geweldig zo'n pony wil ik wel in 175 hebben
fijn dat je dat vind... ff een paar dingen: 1.gelukkig had ik me voor dat ik Power ging rijden al ingeprent dat als het slecht ging het de schuld van mij is, die niet kan rijden, en als het goed gaat het alleen maar komt omdat ik zon pony onder mn kont heb....
En waar is het voor nodig om Hoby & Power te gaan vergelijken? is dat überhaupt im Frage? Ik vind Hoby ook een super knol, maar is het dan nodig om Power, die al zoveel gepresteerd heeft, zomaar 'even' af te schrijven?![]()
Wel ben nu dus weer helemaal op de hoogte over wat anderen over mij of power denken....tnx he