Zuidlaren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rieta

Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 18:41

Nou dit weekend 2 wedstrijden gehad in Zuidlaren, Zaterdag met mijn paard en zondag met mijn pony.

Zaterdagmorgen om kwart over 6 eraf. Wat vroeg. Ik heb namelijk een bonte en moest natuurlijk gewassen worden 's morgens want 's nachts ligt ie altijd in zijn stront. Vreselijk. En anders is ie niet op tijd droog. Tong uitsteken Dit is pas de 2e wedstrijd met haar. Ze is dit jaar net 4 geworden. Ze vond het super eng gewoon. Niet normaal maar toen ik er eenmaal op zat ging het allemaal wel weer goed. Was het weer vertrouwd. In de proef liep ze heel lekker. Tuurlijk zaten er fouten in maar wat wil je met een jong paard die lopen nog niet zo recht Haha! Knipoog haha. Toen ik aan het uitstappen was waren de punten er ook al. Heel snel ik had 164 punten. Dus aardig hoog had ik niet verwacht maar hartstikke leuk Haha! Het was trouwens in de B Vingers aflikken

Zondag moest ik met mijn pony die rijd ik in het Z2 dus moest ik als allerlaatste Haha! . Hoefde ik niet zo vroeg Tong uitsteken We waren een beetje laat haha maar zaten nog 3 voor mij dus maar snel even inrijden. In de proef liep ze niet lekker. begon midden in de proef te steigeren!! Raar beest. Nou ik vond het zelf dus echt niet. Maar ik had toch dikke punten. 203 punten Haha! Haha! Haha! . Dus lekker hoog alweer haha. Ze staat te koop dus is wel leuk dat de laatste wedstrijd wat hoog is. Ik had trouwens een 1e plaats en een shabrak gewonnen Tong uitsteken

dus voor mij een geslaagd weekend Haha! Haha!

trisca

Re: Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 18:48

super, wel jammer dan toch? Dat het laatste concours zo goed gaat is super maar het gevoel dat dit de laatste was Ach gut

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 18:51

het is niet mijn laatste ik heb nog die onderlinge op de manege in Norg nog. Er komen woensdag mensen om te kijken en als hun Nikki niet kopen geef ik gewoon nog meer op. heb nog 6 coupons dus kan nog 3 wedstijden rijden Haha! Tong uitsteken . Maar ik vind het zelf ook jammer maarjah........

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 09:18

Rieta schreef:
het is niet mijn laatste ik heb nog die onderlinge op de manege in Norg nog. Er komen woensdag mensen om te kijken en als hun Nikki niet kopen geef ik gewoon nog meer op. heb nog 6 coupons dus kan nog 3 wedstijden rijden Haha! Tong uitsteken . Maar ik vind het zelf ook jammer maarjah........

Is de onderlinge Roden op het terein in Norg Verward

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 17:12

trisca schreef:
Rieta schreef:

Is de onderlinge Roden op het terein in Norg Verward

hoow verkeerd Tong uitsteken . Nee gewoon bij de manege en 16 en 17 april moet ik naar Norg. Sorry Haha!