Yes, gehaald!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyspot

Yes, gehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-05 16:05

Dit weekend hadden we zaterdag en zondag wedstrijd. zaterdag ging het niet zo heel goed, ze was buiten fijn te rijden, maar in de binnenbak waar ik mijn proefje moest rijden ging het niet zo lekker. Er was ook 1 hoek die was heel modderig en daar zakte ze beetje in weg elke keer. De tweede proef ging wel iets lekkerder als de eerste. We waren maar met zijn tweeen in de L1. Ik had 150 en 153 punten. De eerste proef had zij gewonnen en ik de tweede.

Vandaag op zondag hadden we ook wedstrijd. Ze voelde al gelijk beter aan met inrijden dan gisteren. De proeven gingen ook wat fijner en vond dat ze heel erg haar best had gedaan, had op zich wel lekker gevoel erover, maar had geen winst verwacht. De uitslag: eerste proef (vijfde van de tien) met 157 punten en tweede proef 160 punten met een derde prijs.

Door deze 2 punten hebben we nu 10 winstpunten, dus L2 startgerechtigd!

Anoniem

Re: Yes, gehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 11:52

Gefeliciteerd!
Veel succes in de L2.

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 11:53

Gefeliciteerd, nog even je onderschirft veranderen...

Presley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 11:56

Gefeliciteerd!
Leuk dat je naar de L2 mag. OK dan!

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 22:48

WENDY EN LADY !!!!!!

heej knap dat je met je haffie binnen een jaar L2 haalde !!! OK dan!
en ook tussen de paarden !

ik vind echt geweldig goed van jullie en van harte gefeliciteerd en veel plezier in L2 Tong uitsteken

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 10:27

Hi Wendy!

Da's echt super joh. Gefeliciteerd!

Was de binnenbak op zaterdag zo rot? Zondag was-ie erg fijn maar ik denk dat ze hem op zaterdag behoorlijk nat hadden gemaakt.

Nouja, je hebt je punten nu.

Succes in de L2. Ga je dit jaar ook op Marienweide starten?

Gr. Miriam

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 10:52

picobello schreef:
Hi Wendy!

Da's echt super joh. Gefeliciteerd!

Was de binnenbak op zaterdag zo rot? Zondag was-ie erg fijn maar ik denk dat ze hem op zaterdag behoorlijk nat hadden gemaakt.

Nouja, je hebt je punten nu.

Succes in de L2. Ga je dit jaar ook op Marienweide starten?

Gr. Miriam

Hey,

dank je wel. Ja ze hadden hem zaterdag erg nat gemaak, daarom was hij niet fijn te rijden.

Ja ik ga dit jaar voor het eerst op marienweide starten, zoiezo de eerste 3 wedstrijden voor het clubkampioenschap, en die laatste van de drie is tevens ook voor het kringkampioenschap, daarna start ik er niet meer, want het is toch veel gedoe om vervoer te regelen.

En hoe had jij gereden op zondag?

Groetjes Wendy

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 11:32

ZOndag was de bak wel prima, alleen was het wel heel warm en klam. Mijn eerste proef ging erg netjes (158) en de tweede proef was Pico helemaal op en was de vaart eruit (153).

Ben wel blij met mijn wp, het ging een tijd niet zo lekker omdat ik met het slechte weer gewoon echt niet kon rijden. Maar nu is alles weer droog gelukkig.

Maar dan kom ik je vast wel tegen op Marienweide (als ik tenminste op tijd was met mijn coupons opsturen...)

Miriam

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 12:20

Gefeliciteerd!