Vandaag had ik les en was dus zoals gewoonlijk op de manege. Toen zei calypso1989@bokt dat ze naar huis ging.. maar dat wou ik niet..

Dus wij zijn eerst naar het huis van calypso heen gegaan en toen zijn we sheronitje gaan halen! onderweg hadden we veel lol.. he sharon?

Toen we daar kwamen hebben we even gekeken. er zaten hele kleine schattige pony'tjes tussen! toen chagrijntje ging inrijden heb ik daar even gekeken. er was 1 jongentje tussen van een jaar of 9/10 en had 2 pony's waar hij allebij mee reed. de eerste ging super snel en foutloos over de hindernissen en met de 2e pony ook foutloos erover heen.. dus 2x barage.. best wel geinig! een klein jongentje die SUPER kan rijden!
Toen chagrijntje moest zaten calypso en ik met de handen voor de ogen.. want het ging net goed.. telkens raakte ze een balkje maar geen1x ging hij eraf. *fiew* toen kwam ze bij een blauw met golfen hindernis.. ze hadden mij vertelt dat sheronit daar iets mee heeft.. daar durft ze niet zo goed overheen.. maar deze keer ging ze er super overheen! Wij blij.. snel naar haar toegegaan om sheronitje te belonen. Sheronit ging even naar buiten stappen voordat ze de barage moest rijden en toen mocht calypso er even op.. Sheronit helemaal blij! telkens met het hooft een beetje swiepen.. en oortjes naarvoren en had er helemaal zin in!
Toen ze de barage moest rijden even snel succes gewenst en kijken maar.. telkens net goed!.. tot ze bij een helemoeilijke wending kwam en niet zogoed uitkwam.. balkje..

Super gedaan chagrijntje en Sheronit!! Gefeliciteerd..

en bedankt dat ik mee mocht om jullie aantemoedigen! het was super gezellig!!
toch sharon?