Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Wel mooi dat de B 'savonds is, want mn zusje moet zaterdag in de B.
supertrots!)
. Mn overkamp ging voor geen meter, Safira was helemaal op. Ik was laatste met 52,88%
. Maar ik mocht daarna wel paradecommandant zijn, echt supergaaf was dat!!!!!Melanie15 schreef:Er was heel streng gejureerd, ze had het L1 tot en met M2 gejureerd en ze had 4 winstpunten uitgedeeld!
Had je dochter toevallig een dekje met stal Rhijnauwen? Dan moest ze na mn zusje!
er werd gewoon super slecht gereden! als jij jouw keertwendingen beter voor elkaar krijgt dan scoor je veel hoger en dan had je in de eerste proef ook een winstpunt gehad! ('ze' was 'ik' nl
)rhijnauwen schreef:Melanie15 schreef:Er was heel streng gejureerd, ze had het L1 tot en met M2 gejureerd en ze had 4 winstpunten uitgedeeld!
Had je dochter toevallig een dekje met stal Rhijnauwen? Dan moest ze na mn zusje!
Ze had helemaal niet streng gejureerder werd gewoon super slecht gereden! als jij jouw keertwendingen beter voor elkaar krijgt dan scoor je veel hoger en dan had je in de eerste proef ook een winstpunt gehad! ('ze' was 'ik' nl
)
en mijn dochter had idd een schabrak met 'Rhijnauwen' erop
Melanie15 schreef:maar hoorde wel van mensen dat ze lekker hadden gereden, maar lage punten hadden, vandaar dat ik dat schreef.
Ik vond trouwens wel dat je heel nuttig commentaar had gegeven.
tja.... als de mensen die lekker hebben gereden en lage punten krijgen nu eens naar een jury zouden gaan......
nee hoor grapje. Maar ik heb eerlijk gezegd geen jury gezien na de prijsuitreiking, maar dat kan aan mij liggen. Maar ik had ook niks te vragen... Melanie15 schreef:Maar ik heb eerlijk gezegd geen jury gezien na de prijsuitreiking, maar dat kan aan mij liggen. Maar ik had ook niks te vragen...
jouw jury was er zeker te weten nog na de prijsuitreiking!