startlijst wijk bij duurstede 2-4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie15

startlijst wijk bij duurstede 2-4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 09:56

Ik kan de startlijst dus niet downloaden, krijgt iemand hier hem wel geopend?

Tatyana

Re: startlijst wijk bij duurstede 2-4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 13:30

jahoor ik kan em gewoon openen...

jij moet starten om 9.56 en om 10.20

start je vaker in Wijk??? succes iig...

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 16:36

ik kan hem ook gewoon openen! Hij wordt na dinsdag nog een keer aangepast, misschien lukt het dan wel! (de B pony's is pas in de avond dit keer, weer eens wat anders)

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 17:46

Oke, raar, dan moet ik straks mn vader maar eens even laten kijken. Lekker vroeg, dan hoop ik maar dat ik niet hoef over te kampen Knipoog . Wel mooi dat de B 'savonds is, want mn zusje moet zaterdag in de B.

Ik start wel vaker in Wijk ja, niet heel vaak, maar wel altijd een paar keer per jaar, alleen indoor, outdoor vind ik niks daar

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 17:57

Ik kan hem nu ook openen, heel raar, maar wel relaxt. Ik hoop toch eigenlijk wel op een overkamp, vorig jaar was ik 3e met de overkamp, dat is echt zo leuk die overkamp, maarja, gaan er nog meer volgende week?

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 08:36

ben je nog geweest Melanie15? hoe is het gegaan? Mijn dochter had een winstpunt en een prijs (2e keer op wedstrijd en is nu samen met mij Bloos supertrots!)

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 11:28

Ja, ik was 2 keer 1e met 154 en 158!! Er was heel streng gejureerd, ze had het L1 tot en met M2 gejureerd en ze had 4 winstpunten uitgedeeld! Gelukkig was ik er 1 van Haha! . Mn overkamp ging voor geen meter, Safira was helemaal op. Ik was laatste met 52,88% Bloos . Maar ik mocht daarna wel paradecommandant zijn, echt supergaaf was dat!!!!!

Nog gefeliciteerd trouwens!!! Had je dochter toevallig een dekje met stal Rhijnauwen? Dan moest ze na mn zusje!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 12:33

Melanie15 schreef:
Er was heel streng gejureerd, ze had het L1 tot en met M2 gejureerd en ze had 4 winstpunten uitgedeeld!
Had je dochter toevallig een dekje met stal Rhijnauwen? Dan moest ze na mn zusje!

Ze had helemaal niet streng gejureerd Knipoog er werd gewoon super slecht gereden! als jij jouw keertwendingen beter voor elkaar krijgt dan scoor je veel hoger en dan had je in de eerste proef ook een winstpunt gehad! ('ze' was 'ik' nl Clown )
en mijn dochter had idd een schabrak met 'Rhijnauwen' erop

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 14:54

rhijnauwen schreef:
Melanie15 schreef:
Er was heel streng gejureerd, ze had het L1 tot en met M2 gejureerd en ze had 4 winstpunten uitgedeeld!
Had je dochter toevallig een dekje met stal Rhijnauwen? Dan moest ze na mn zusje!

Ze had helemaal niet streng gejureerd Knipoog er werd gewoon super slecht gereden! als jij jouw keertwendingen beter voor elkaar krijgt dan scoor je veel hoger en dan had je in de eerste proef ook een winstpunt gehad! ('ze' was 'ik' nl Clown )
en mijn dochter had idd een schabrak met 'Rhijnauwen' erop

Ow haha grappig! Ja ik had de rest niet gezien, maar hoorde wel van mensen dat ze lekker hadden gereden, maar lage punten hadden, vandaar dat ik dat schreef. Ja, de keertwendingen vind Safira nog moeilijk, net als de travers. Ik vond trouwens wel dat je heel nuttig commentaar had gegeven.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 21:11

Melanie15 schreef:
maar hoorde wel van mensen dat ze lekker hadden gereden, maar lage punten hadden, vandaar dat ik dat schreef.
Ik vond trouwens wel dat je heel nuttig commentaar had gegeven.

en dan geven we gewoon de jury de schuld Vork tja.... als de mensen die lekker hebben gereden en lage punten krijgen nu eens naar een jury zouden gaan......

een keertwending is echt niet zo moeilijk hoor, ik heb weer hele leuke figuren gezien, maar geen enkele keertwending, net zo min als een mooie travers en dat scheelt echt een berg punten

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-05 21:23

Haha, leuk he jureren, doe je nog eens inspiratie op voor je training Clown nee hoor grapje. Maar ik heb eerlijk gezegd geen jury gezien na de prijsuitreiking, maar dat kan aan mij liggen. Maar ik had ook niks te vragen...

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 21:40

Melanie15 schreef:
Maar ik heb eerlijk gezegd geen jury gezien na de prijsuitreiking, maar dat kan aan mij liggen. Maar ik had ook niks te vragen...

Slapen jouw jury was er zeker te weten nog na de prijsuitreiking! Clown