Ik start L1 pony's en zij L2 paarden.. We hadden gevraagd of we na elkaar konden starten want we komen met 1 trailer.
Ze hadden gezegd, dat dat geregeld ging worden..
Belt zij net voor de tijden, zitten we 2 uur na elkaar, zij opbellen of het echt niet anders kon zegt ie nee want anders moest 1 van jullie 2 proeven na elkaar rijden.. (niet dat we dat erg zouden vinden..)
Dus zij zegt dat vind ik niet erg, zegt ie ik heb de lijst al opgestuurd naar de knhs

Ga ik net op de lijst kijken start er gewoon een L2 paard na mij, dus als ik de bak uitga begint de L2, zij zit dus in de laatste groep van de L2!
En nu wordt het nog mooier, hij wil de lijst niet veranderen, maar Kratow (ook van bokt) heeft net pas haar coupons ingeleverd en moet nog op de lijst gezet worden (ook L2 paarden) en dan zeggen dat ie hem niet meer wil veranderen, maar hij moet hem zoiezo veranderen.
Waarom dan liegen? Zeg dan gewoon dat je geen zin heb om de lijst te veranderen en dat we gewoon pecht hebben.. En geef dan toe dat je het was vergeten..
Als er bijv. nog een andere klasse tussen had gezeten had ik het wel geaccepteerd, dan is het wel logisch (veel verenigingen doen het dan zelfs, maar ok..) maar als ik de bak uitga komt er gewoon een L2 paard binnen

Ik ga morgen ff bellen, want dit vind ik niet kunnen..
Sorry hoor, moest het ff kwijt!