Nou, gister was geen succes, was wel blij met mijn sporen, want had ze wel nodig om haar de baan rond te krijgen...
Moenira was enorm gespannen op de trailer... Al een ongelukje doordat ze de lijn in haar mond pakte en ging hangen van schrik. We konden haar bijna niet zadelen en mijn hulp kreeg een flinke kopstoot en heeft nu een bult op haar neus
... Losrijden mocht met maximaal 4 in een heel klein stukje van zo'n 15 bij 25m Met een scherm tussen de wedstrijdbak en de inrijdbak waar de paarden ook nog doorheen moesten. Ik had te weinig tijd en ruimte om haar ontspannen te krijgen, elke keer raakte ze opnieuw van slag. (Vooral die prachtige hengst van Esther Liano galopeerde nogal indrukwekkend
)
De wedstrijdbak was prachtig aangekleed met hekjes, pilaren en bloemstukken, maar mede door dat scherm waarachter je soms de paarden zag bewegen en goed kon horen en de kantine, voor Moenira dus te veel...
Geen tijd om de baan te verkennen, waren halverwege, net bij de kantine en jury toen een bel werd geluid om te beginnen...
Heb haar echt de baan door moeten prikken en af en toe hangen aan de teugels om te voorkomen dat we de baan door zouden vliegen bochten afsnijden met verkeerde stelling en er ging daardoor wel meer mis...
Niet leuk dus...
Punten vielen me nog mee (149), maar ontzettend jammer omdat we weten hoeveel beter we kunnen rijden als ze niet zo gestresst is... Dan is het echt even slikken...
Maar goed, straks weer naar buitenwedstrijden en dan kan ik die sporen gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn
Net even dat beetje extra als het éven
moeilijk wordt
Laatst bijgewerkt door joyce B op 26-03-05 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt