Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chestnut schreef:Ze houden sowieso weinig rekening met het noorden. Er zijn hier ook nooit endurance wedstrijden, of (oefen)crossen.
Discriminatie!
KarinvdM schreef:Volgens mij valt dat best mee. Anders moet je misschien eens wat verder van huis gaan.
Chestnut schreef:Ze houden sowieso weinig rekening met het noorden. Er zijn hier ook nooit endurance wedstrijden, of (oefen)crossen.
Discriminatie!
Pinacolada schreef:Maar kampioenschappen op zondag etc ben ik tegen..ten eerste omdat ik zelf niet kan maar ik ken ook genoeg mensen die christelijk zijn en daarom op zondag geen wedstrijden rijden. Daar mag ook rekening mee worden gehouden vind ik.
Pinacolada schreef:Maar kampioenschappen op zondag etc ben ik tegen..ten eerste omdat ik zelf niet kan
maar ik ken ook genoeg mensen die christelijk zijn en daarom op zondag geen wedstrijden rijden
. Daar mag ook rekening mee worden gehouden vind ik.
Pinacolada schreef:Maar kampioenschappen op zondag etc ben ik tegen..ten eerste omdat ik zelf niet kan maar ik ken ook genoeg mensen die christelijk zijn en daarom op zondag geen wedstrijden rijden. Daar mag ook rekening mee worden gehouden vind ik.