wil op wedstrijd gaan!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XXgalaxyXX

wil op wedstrijd gaan!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 17:58

halllo,

ik wil volgend jaar ook op wedstrijd gaan. dan heb ik mijn trailerrijbewijs en mijn trailer. nou weet ik niet wat er allemaal op mij af gaat komen.
ik weet dat je bij een rijvereniging aangemeld moet zijn. die regelem meestal ook je start. verder weet ik het iet zo. en gaan er ook mensen wel eens alleen op wedstrijd. waar moet ik extra op letten. en heeft iemand nog tips. kwa rijden/ verzorgen enz. ik hoor het wel. pb me anders maar.

groetjes

Walco_Aqua

Re: wil op wedstrijd gaan!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:48

Je moet eerst een goede rijvereniging zoeken, waar jij het ook leuk vindt. Dan moet je aan hun vragen wat zij allemaal regelen. Sommige verenigingen regelen alles: startkaart, coupons, inschrijvingen voor een wedstrijd.
Maar bij andere verenigingen moet je het allemaal zelf doen. Er komen wel een hoop kosten bij als je op wedstrijd gaat. Je moet een startkaart aanvragen, je paard moet gechipt zijn, je moet coupons bestellen, de contributie van de rijvereniging en niet te vergeten de benzinekosten. Ik hoop dat je zo al iets meer weet, als je nog meer vragen hebt kun je me wel PBen.