Ikzelf doe mee met 2 ponies in het Z2 om 12.04 en 16.18....

dus ff allemaal reageren hahaha
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:Is dat toch de Aladin die van Kel geweest isIk las het vanmorgen in de P&S en kon die ponynaam vaag plaatsen, maar wist het niet meer zeker
![]()
Pony zal wel opgeknapt zijn
gomir schreef:Is dat toch de Aladin die van Kel geweest isIk las het vanmorgen in de P&S en kon die ponynaam vaag plaatsen, maar wist het niet meer zeker
![]()
Pony zal wel opgeknapt zijn
gomir schreef:Hij liep bij Kelly ook prima, maar dan vind ik hem altijd wat aan de hete kant. Maar toen was hij natuurlijk ook nog jong
robinbeekink schreef:heey heey Mara!
Ik doe ook weer mee met Milkshake en Lamento!!!
Wordt weer gezellig!!![]()
Tot maandag!
Barbara_m schreef:Heb net even naar de startlijsten van Wouwse Plantage gekeken, er loopt een pony mee die vroeger ook bij mij in het pony-kader heeft gezeten. (A long long time ago I can still remember). Sandokan, die mocht toen mee naar het EK, en ik nie. Wel grappig dat zo'n pony dan weer mee doet op zo'n niveau.
robinbeekink schreef:Barbara_m schreef:Heb net even naar de startlijsten van Wouwse Plantage gekeken, er loopt een pony mee die vroeger ook bij mij in het pony-kader heeft gezeten. (A long long time ago I can still remember). Sandokan, die mocht toen mee naar het EK, en ik nie. Wel grappig dat zo'n pony dan weer mee doet op zo'n niveau.
Ohw sandokan....
Dat is dan toch niet zo lang geleden??
Met Aniek Van Wanroij?? of was dat later??