Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hermesdeux schreef:Je kunt het toch wel een beetje berekenen? Als je op 15 winstpunten zit schrijf je je eerstvolgende wedstrijd in een klasse hoger. Zit je op 10 o.i.d. dan schrijf je je in voor dezelfde klasse. Er is niet voor niets speling
anydale schreef:Je kan je ook inschrijven voor de L1, als je dat wil. Ik doe dat ook, ik ga proberen om in April de L1 uit te gaan, dan start ik een keertje L2 en dan ga ik voor de rest trainen voor Almelo om dan in het L2 te kunnen starten.
En als je B wilt starten dan zou ik niet zo veel wedstrijden meer rijden tot Almelo, aangezien je wel goed gaat op wedstrijd
Odessa1 schreef:anydale schreef:Je kan je ook inschrijven voor de L1, als je dat wil. Ik doe dat ook, ik ga proberen om in April de L1 uit te gaan, dan start ik een keertje L2 en dan ga ik voor de rest trainen voor Almelo om dan in het L2 te kunnen starten.
En als je B wilt starten dan zou ik niet zo veel wedstrijden meer rijden tot Almelo, aangezien je wel goed gaat op wedstrijd
Over snel gaan gesproken zegJe hebt nu nog niet zoveel wp in de L1 en dan wil je in april al uit de L1? Of heb je je onderschrift nog niet bijgewerkt??
![]()
Ik wil liever met Yfande nog wat oefenen in de onderdelen die naar mijn mening nog niet genoeg bevestigd zijn. Wil liever niet te vroeg overgaan. En omdat Almelo volgens mij al sowieso wat zwaarder is dan andere wedstrijden (of heb ik dat mis?) wil ik liever in de B.