is dat wel eerlijk?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

magiclover

is dat wel eerlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 21:29

hoi ik heb zaterdag 19-03-05 aan ee nconcour me gadaan met mijn eigenpony en i kwas eerste en tweede (nog nooit gebeur) maar er was een jury die had les geveven aan een ponyclub waar een meisje reed dat zei moest jureeren en die won dus met heelerg veel fouten(vond ierderneen) ze reed 1 keer verkeer en het paard bokte en had geen stelling
is dat dan eerlijk

dressagelady

Re: is dat wel eerlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 21:44

Ik vind dat niet eerlijk, is het niet zo dat mensen waarvan jij les hebt (gehad) niet mogen jureren bij een proef die jij rijd? Clown
Tenminste, dat was bij mij wel zo Knipoog

Xx Debbie

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 22:10

De jury of ruiter moet aangeven dat er een instructie jureert. (of familie/kenissen) zodat er een andere jury gekozen kan worden. Zo kan er ook geen vriendjespolitiek ontstaan.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 22:31

Ik heb al 2 x mijn oom als jury gehad en 1 x mijn instructeur.
Die jureren mij egt niet anders dan de anderen hoor!
ik wist niet dat dit niet mocht... en m'n oom en instructeur volgens mij ook niet... Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 16:13

magiclover (en annemiek), let je erop dat je geen MSN taal gebruikt?

Overigens mag een jury formeel niet iemand beoordelen die hij/zij zelf les geeft, maar hier begrijp ik dat dit inmiddels niet meer het geval is.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 16:18

MisSisa: Hoe zou je dat kunnen doen? Ik weet zelden van te voren wie mijn juri is. Heel af en toe wordt het bij de startlijst gezet, maar dat is maar heel soms.

Bij mij is het trouwens nooit gebeurd.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 16:30

Emeraldo schreef:
MisSisa: Hoe zou je dat kunnen doen? Ik weet zelden van te voren wie mijn juri is. Heel af en toe wordt het bij de startlijst gezet, maar dat is maar heel soms.

Bij mij is het trouwens nooit gebeurd.

Familieleden die bij de sport betrokken zijn en dus moeten jureren(het zelfde voor instructies) weten meestal wel waar jij naar wedstrijd gaat. Zo kunnen zij alvast vermelden dat in die en die klasse zij niet kunnen jureren omdat een familielid/leerling daarin mee rijdt.

dolfijns

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 22:51

hoi las dit bericht wel laat,

Maar inderdaad mag het niet dat familie of inst. je jureren. Ik moet zeggen dat ik ook wel eens in de ring hebt gereden bij mijn instrutrice. nou liever niet meer hoor ik werd veel strenger gejureerd, ja ik weet dat je beter kan was haar comentaar, ben je ook lekker mee.