Waar KNHS dressuur wedstrijden in Breda e.o.?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rivano

Waar KNHS dressuur wedstrijden in Breda e.o.?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 16:30

Op welke lokaties worden in Breda en omgeving KNHS dressuur wedstrijden georganiseerd?
In de P&S staan alleen telefoonnummers, niet de naam van de lokatie.
Als je ook nog weet hoe vaak per jaar per lokatie dan is dat helemaal geweldig!!

peeky

Re: Waar KNHS dressuur wedstrijden in Breda e.o.?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 22:41

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 14:15

peeky schreef:

Dat is alvast 1, bedankt!

Klopt het dat bij jullie (de barrage) behalve maart niet eens alle wedstrijden al vol zijn? Bij ons zijn de wachtlijsten net zoalng als de startlijsten en voor het hele jaar al vol. Als dat in heel brabant zo is, dan is er hoop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 16:04

Rivano schreef:
peeky schreef:

Dat is alvast 1, bedankt!

Klopt het dat bij jullie (de barrage) behalve maart niet eens alle wedstrijden al vol zijn? Bij ons zijn de wachtlijsten net zoalng als de startlijsten en voor het hele jaar al vol. Als dat in heel brabant zo is, dan is er hoop!

zit volgens mij nog niet vol, ik geef meestal op de wedstrijd op voor de volgende wedstrijd.

Vandaag weer geweest: 2x 1ste met 155 en 165 punten! (wel 20 punten los van nummer 2 Haha! )

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-05 16:43

haike schreef:
zit volgens mij nog niet vol, ik geef meestal op de wedstrijd op voor de volgende wedstrijd.

Wat een luxe! Dat stemt me weer iets gunstiger na het aanhoren van het dazenprobleem in de omgeving....

haike schreef:
Vandaag weer geweest: 2x 1ste met 155 en 165 punten! (wel 20 punten los van nummer 2 Haha! )

Gefeliciteerd!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:10

dazen probleem is ook sterk afhankelijk van de omgeving van de wedstrijd. Stal allure in waspik ligt een beetje in de polder en daar heb je er veel minder last van.
Verder in de omgeving? duyksehoef, kaatsheuvel.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 13:41

Voor de outdoorwedstrijden kan nog volop worden ingeschreven bij ons Ja

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 18:36

Het valt hier best wel mee met de dazen. Ik regel het secretariaat van De Barrage, mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag Knipoog

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 21:19

confetti schreef:
Het valt hier best wel mee met de dazen.

Grinnik: Wil je uit Den Haag weg zodat je paard lekker de hele dag in de wei kan staan en je lange buitenritten kunt maken. Hoor je opeens dat zoiets alleen 's nachts kan... Mmmm * shock*.

Bij de pensionstallenjacht zal ik letten op loofbomen in de buurt. Kappen die boel!! haha.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 21:35

naar wat voor pensionstal ben je op zoek? Wij hebben 1 box vrij (oosterhout) en hebben 'gemiddeld' last van dazen.
Ik leer je wel ermee omgaan. Goed boos kijken en stinken en ze blijven aardig uit de buurt Knipoog

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 17:14

pol013 schreef:
naar wat voor pensionstal ben je op zoek? Wij hebben 1 box vrij (oosterhout) en hebben 'gemiddeld' last van dazen.
Ik leer je wel ermee omgaan. Goed boos kijken en stinken en ze blijven aardig uit de buurt Knipoog

Boos kijken kan ik wel: Stoom uit je oren

Ben op zoek naar:
- Uitrijmogelijkheden (hoeft niet vreselijk groot te zijn)
- wei en als het kan in de winter een uurtje paddock ofzo.
- Stal met halve deur/luik
- Paard is 178cm, dus hoe groter de stal hoe beter.
- Binnenbak
- Gezelligheid!!

En.... en dat is meestel een probleem: redelijk te bereiken met het O.V.

Uiteindelijk is het de bedoeling dat er nog een paard bijkomt. (niet van mij)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 17:26

confetti schreef:
Het valt hier best wel mee met de dazen. Ik regel het secretariaat van De Barrage, mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag Knipoog

Dan denk ik dat je deze week nog wel een pb'tje van mij krijgt Haha!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:06

oeps nee dan is het niets. We hebben geen binnenbak en alleen binnenstallen. (wel een bushalte in de straat)
Succes met je zoektocht

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 17:28

pol013 schreef:
alleen binnenstallen. (wel een bushalte in de straat)

Binnenstal maakt niet uit. Ik bedoelde eigenlijk een "halve" deur in het algemeen zodat hij eroverheen kan hangen, en of dat binnen of buiten is maakt niet zo uit. Geen binnenbak is wel jammer, maar die bushalte is wel bijzonder. Had al een paar leuke stallen gezien, maar daar komt volgens mij zelfs geen postkoets in de buurt....

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 18:25

OP nog geen 3 minuten afstand stopt de 127 van tilburg naar oosterhout.
Maar helaas voldoen we aan veel van je andere eisen echt niet: binnenstallen van 3 bij 3 met schuifdeuren. Paarden kunnen wel alle zes de stalmaatjes goed in het oog houden. Alleen een buitenbak die het gehele jaar goed te rijden is (maarja zelf wordt je gewoon nat als het regent).
de rest van je eisen worden pria ingewilligd maarja dat zal wel op meer plaatsen in orde zijn .

Je moet maar eens informeren naar de stallen van saskia timmermans (oosteind). Die zitten iets verderop bij ons. Die hebben wel een binnenbak en zijn ongeveer 10 minuten verwijderd van diezelfde bushalte. Ik ken de stal niet van eigen zien maar deze voldoen waarschijnlijk beter aan je eisen.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 22:37

Hier vlakbij is een simpele pensionstal, waar ze de hele dag naar buiten kunnen, er is een buitenmanege, niet ver van de bossen. Mss is dat wat. En vlakbij ons Haha! , en wij organiseren iedere maand wedstrijden. Verder is er nog een pensionstal buiten Rijsbergen, vlakbij een bushalte en die heeft wel een binnenmanege.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 16:43

pol013 schreef:
Je moet maar eens informeren naar de stallen van saskia timmermans (oosteind). Die zitten iets verderop bij ons. Die hebben wel een binnenbak en zijn ongeveer 10 minuten verwijderd van diezelfde bushalte. Ik ken de stal niet van eigen zien maar deze voldoen waarschijnlijk beter aan je eisen.

JAAA! Die staat ERG hoog op ons "te bezoeken lijstje".
Alleen kan ik nergens een adres vinden van die stal. Zelfs niet nu ik weet dat het Stal Beekdal heet. Heb jij die? Dan kan ik de OV route plannen via internet.

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 16:44

confetti schreef:
Verder is er nog een pensionstal buiten Rijsbergen, vlakbij een bushalte en die heeft wel een binnenmanege.

Weet je hoe die heet?
Heb je misschien ook het adres?
Hebben ze toevallig een website?
Alvast bedankt!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 22:28

Rivano schreef:
pol013 schreef:

JAAA! Die staat ERG hoog op ons "te bezoeken lijstje".
Alleen kan ik nergens een adres vinden van die stal. Zelfs niet nu ik weet dat het Stal Beekdal heet. Heb jij die? Dan kan ik de OV route plannen via internet.

Ik sta er sinds drie weken. Bevalt tot nu toe erg goed! site ades is www.stalbeekdal.nl daar staat ook meer informatie op. En als je meer wilt weten pb me maar.