Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peeky schreef:
Rivano schreef:peeky schreef:
Dat is alvast 1, bedankt!
Klopt het dat bij jullie (de barrage) behalve maart niet eens alle wedstrijden al vol zijn? Bij ons zijn de wachtlijsten net zoalng als de startlijsten en voor het hele jaar al vol. Als dat in heel brabant zo is, dan is er hoop!
haike schreef:zit volgens mij nog niet vol, ik geef meestal op de wedstrijd op voor de volgende wedstrijd.
haike schreef:Vandaag weer geweest: 2x 1ste met 155 en 165 punten! (wel 20 punten los van nummer 2)
confetti schreef:Het valt hier best wel mee met de dazen.
pol013 schreef:naar wat voor pensionstal ben je op zoek? Wij hebben 1 box vrij (oosterhout) en hebben 'gemiddeld' last van dazen.
Ik leer je wel ermee omgaan. Goed boos kijken en stinken en ze blijven aardig uit de buurt
confetti schreef:Het valt hier best wel mee met de dazen. Ik regel het secretariaat van De Barrage, mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag
pol013 schreef:alleen binnenstallen. (wel een bushalte in de straat)
pol013 schreef:Je moet maar eens informeren naar de stallen van saskia timmermans (oosteind). Die zitten iets verderop bij ons. Die hebben wel een binnenbak en zijn ongeveer 10 minuten verwijderd van diezelfde bushalte. Ik ken de stal niet van eigen zien maar deze voldoen waarschijnlijk beter aan je eisen.
confetti schreef:Verder is er nog een pensionstal buiten Rijsbergen, vlakbij een bushalte en die heeft wel een binnenmanege.
Rivano schreef:pol013 schreef:Je moet maar eens informeren naar de stallen van saskia timmermans (oosteind). Die zitten iets verderop bij ons. Die hebben wel een binnenbak en zijn ongeveer 10 minuten verwijderd van diezelfde bushalte. Ik ken de stal niet van eigen zien maar deze voldoen waarschijnlijk beter aan je eisen.
JAAA! Die staat ERG hoog op ons "te bezoeken lijstje".
Alleen kan ik nergens een adres vinden van die stal. Zelfs niet nu ik weet dat het Stal Beekdal heet. Heb jij die? Dan kan ik de OV route plannen via internet.