Ik wordt er echt gek van, heb jonge paarden die eigenlijk iets van de wereld moeten zien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Royaltjuh schreef:Marum was vanaf 4 maart inschrijven.... maja.....
En idd Siegerswoude zit de openingsdag vaak al vol... daar is niets aan te doen. Verder rij ik niet in de plaatsen waar jij je voor hebt ingeschreven, miss dat je toevallig juist de erg drukke wedstrijden uitzoekt.
Ennuh, hou er rekening mee dat het bij sommige buitenwedstrijden ook snel vol zit hoor!! (heb daar nl ook wel es op de wachtlijst gestaan...)
trisca schreef:Ja 4 maart, maar kon wel eerder. Heb ik dus maar vast gedaan
trisca schreef:Verder zit ik er in Ruinerwold ook bij volgende week, dus nu kunnen we los![]()
trisca schreef:Ik ben het ook helemaal niet meer gewend, starte tot vorig jaar twee paarden in de M2 en Z1, en daar zijn die problemen er niet.
trisca schreef:Ik ben het ook helemaal niet meer gewend, starte tot vorig jaar twee paarden in de M2 en Z1, en daar zijn die problemen er niet.
Gjilke schreef:trisca schreef:Ik ben het ook helemaal niet meer gewend, starte tot vorig jaar twee paarden in de M2 en Z1, en daar zijn die problemen er niet.
Vandaag, Heeg, Z1, 2 op de startlijst, 2 op de wachtlijst.
M2 hetzelfde verhaaltje...
AnoeskaB schreef:Deelnemers schrijven steeds eerder in vanwege de wachtlijsten.
Ik heb de eerste coupons voor de wedstrijd van september al weer binnen.
CGJ12 schreef:AnoeskaB schreef:Deelnemers schrijven steeds eerder in vanwege de wachtlijsten.
Ik heb de eerste coupons voor de wedstrijd van september al weer binnen.
Jij krijgt de beker voor het sterkste verhaal van vandaag........
CGJ12 schreef:Ik wilde me ook alvast inschrijven voor het concours in 2009, maar ik weet nog niet of het paard levend geboren gaat worden..........