Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zerena schreef:Om precies te zijn mag je als je TWEE KEER Z1 bent geweest (MET WINSTPUNTEN) niet meer in de B starten.
Sprintje schreef:zerena schreef:Om precies te zijn mag je als je TWEE KEER Z1 bent geweest (MET WINSTPUNTEN) niet meer in de B starten.
volgens mij mag je HC heus nog wel B starten hoor![]()
Alleen niet meer voor punten, maar waarom zou je met de huidige promotie regelingenAls je dan 2x Z1 bent geweest hoef je toch niet je punten uit te rijden. (ook al als je m bent geweest hoef je de punten van het b niet meer uit te rijden)
Danielle01 schreef:De combinatie (dus ruiter en paard) rijden in de Z2...., dan mag ze datzelfde paard niet in de B uitbrengen voor prijzen (toch)
silloouuhh schreef:het is heel simpel. Als je Twee keer of vaker Z2 bent geweest (of Z1) mag je niet meer officieel B starten ook al is het paard nog nooit op concours geweest. HC starten mag natuurlijk wel. Als je 1 keer Z2 bent geweest mag je gewoon met een nieuw paard in de B starten. Als je 1 keer Z bent geweest en je start dan B met een nieuw paard en daarna met je 3e paard ook Z mag je de B met je 2e paard gewoon uitrijden. Hierna mag je echter geen B meer starten.
Sammie schreef:Danielle01 schreef:De combinatie (dus ruiter en paard) rijden in de Z2...., dan mag ze datzelfde paard niet in de B uitbrengen voor prijzen (toch)
Als de combinatie (actief) in de Z2 rijdt mag de combinatie NIET in B (officieel) uitkomen. Niet op verschillende dagen, en nooit en ter nimmer op dezelfde dag mag een combinatie in 2 verschillende klassen uit komen.
Citaat:maar dat doe ik ook. Ik rijd Z2 met mijn pony en start mijn paard van 3jaar in de B. Ik kan toch niet met een paard dat nog nooit op concour is geweest meteen in de L starten. Dan kan ik nog wel een jaar wachten voordat ik wedstrijden kan rijden
sheda schreef:Geldt dat ook voor Z1 bij de ponys of tellen alleen de paardenklassen Z
miesie schreef:Zal het niet gewoon een foutje op de lijst zijn?
Want dat kan natuurlijk niet dat ze eerst in de B start en dan daarna nog ff een Z2 proef rijdt..
Veel mensen snappen de TS niet.. Er staat combinatie, dus niet ruiter..
miesie schreef:Ooh ok, nu snap ik het...
Maar volgens mij kan die persoon gewoon B starten, misschien is die persoon pas 1 keer Z geweest..