Wat ook al weer doen als de KNHS punten kwijt is?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

manic

Wat ook al weer doen als de KNHS punten kwijt is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 00:17

Volgens mij is deze vraag al vaker gesteld, maar ik kan het antwoord niet vinden.

Als ik mijn combinatie nummer doorgeef krijg ik door dat ik L1 + 3 ben, met laatst bijgewert op 06.02. Dat klopt, want toen heb ik mijn laatste wedstrijd gereden.

Echter heb ik niet 3, maar 4 winstpunten gereden in de L1 en ik heb de couponnen hier liggen. Allen zijn netjes geteken en voorzien van persoonsnummer van de jury.

Wat moet ik doen om dat ene puntje er weer bij te krijgen?

AnoeskaB

Re: Wat ook al weer doen als de KNHS punten kwijt is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 01:26

Even een kopie maken van je coupons en met een briefje erbij naar de KNHS sturen. Controleer of de data en plaatsnamen goed leesbaar op de coupons staan (vermeld dit anders ook in je briefje).

Succes ermee!

sheda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:58

Ik had gemaild, via de site van KNHS, @tekentje staat boven combinatiestanden.
Alle wedstrijden met wp opgeschreven, bleek dat bij één concours de verkeerde klasse nog opgegeven,
gelukkig konden ze aan t commentaar zien dat het M2 was,
daarop heb ik die coupon gescand en gemaild en het winstpuntje er weer bij gekregen

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 16:28

Ik bel ze meestal... Dan zeggen ze meestal dat de computer niet meer kan tellen Haha! Meestal maakt het niet uit, de standen zijn ergens wel correct, maar worden verkeerd getoond omdat de computer niet kan tellen.

Een mailtje sturen kan natuurlijk altijd.

Anika1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 21:17

Dat heb ik ook een keer gehad en heb toen gebeld en ze hadden de punten van 1 wedstrijd niet gekregen dus een kopie gemaakt van de coupon en een briefje met uitleg erbij gedaan en toen is het goed gekomen. Succes ermee.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:28

Ook even een vraagje: op 20 maart heb ik twee punten gereden en gisteren ook. Duurt het lang voor het wordt bijgeschreven op de site? Ik heb nog steeds B+3 op de site.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:20

kan wel even duren ze zijn nu geloof ik bij de wedstrijden die half maart gereden zijn
Maar jij zelf moet gewoon doortellen
Als je op internet B+3 bent en je hebt inmiddels wedstrijden gereden sinds het laatst bijgewerkte datum dan laat zeggen dat je 4 winstpunten gehaald hebt ben je nu B+7