Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KNHS Ermelo schreef:
From: Linda Peeters <L.Peeters@knhs.nl>
To: <cgj12@bokt.nl>
Subject: compleet reglement voor 2005
Sent: vrijdag 11 maart 2005 13:23:21
Geachte meneer CGJ12,
Wij zijn net klaar met het vervaardigen van de tekst voor de complete reglementen voor een aantal disciplines.
Deze complete reglementen worden dit jaar niet gedrukt maar wel op onze site gepubliceerd.
Ik erstuur ze vandaag naar de afdeling communicatie en ga er vanuit dat ze
begin volgende week
op de site staan.
Met vriendelijke groeten,
Linda Peeters
KNHS
Remember schreef:Een tijdje geleden plaatste iemand hier dat er een wijziging komt wat betreft de te starten klasse. Die zou dan per april ingaan. Je hoeft dan geen M1 met winst te zijn geweest om een paard L1 te mogen starten, maar 2 paarden in het L1 met winst (of dus eentje in het M) zou dan genoeg zijn. Zo zou dan ook gelden: 2x L2 met winst is L2 startgerechtigd en zo verder...
Kitty schreef:En iemand die één paard in de Zware Tour start en 100 in de M2 met 10 winstpunten, mag nog steeds L1 starten terwijl iemand die met twee paarden ZZ-L reed, mag niet meer L starten.
Ik weet het, is iets anders als bovenstaande....
CGJ12 schreef:Eén paard GP kan toeval zijn......... 2 in de ZZ-L moet gewoon een prof zijn........
Eleonoor schreef:Nou, ik ken ze..... die rijden dan wel twee in de ZZ-L met mazzel winst jaaaaarrrrreeen in deze klasse en dan met een ander beest in de L beginnen en geen winst kunnen rijden
CGJ12 schreef:Remember schreef:Een tijdje geleden plaatste iemand hier dat er een wijziging komt wat betreft de te starten klasse. Die zou dan per april ingaan. Je hoeft dan geen M1 met winst te zijn geweest om een paard L1 te mogen starten, maar 2 paarden in het L1 met winst (of dus eentje in het M) zou dan genoeg zijn. Zo zou dan ook gelden: 2x L2 met winst is L2 startgerechtigd en zo verder...
Opmerkingen:
1. Mocht dit zo zijn, dan vind ik het wel raar dat hier nog niks over bekend is gemaakt
2. Gevoelsmatig is een dergelijke nieuwe regel wel logisch en toe te juichen. (Conform regels bij de ZZGP)
Iemand die één paard in de Z2+40 rijdt, en er 100 in de M2+10 had, mag een jong paard nóóit hoger starten dan L1.
Iemand die met 2 paarden Z1 +1 is, mag alees gelijk Z starten.
Daar zit inderdaad een lompgroot gat tussen !