oefenspringen met Gert-Jan Bruggink

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ardanwin

oefenspringen met Gert-Jan Bruggink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 10:02

Wat vonden jullie van het oefenspringen met Gert-Jan Bruggink?
Er waren veel te veel deelnemers dat was voor ons veel te lang wachten en zo onzettend laat afgelopen.Volgens mij was er voor G.J
ook niks aan zo. Slapen

gomir

Re: oefenspringen met Gert-Jan Bruggink

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:40

Dat is iedere keer zo met dat oefenspringen...Ik ben een keer bij Wim Bonhof geweest, voordat ik aan de buurt was was het tegen 11 uur Bloos
Voor mij ook zeker niet voor herhaling vatbaar

Ik zat te denken om met de merrie(die moet nog oefen lopen dus redelijk vroeg op de avond) naar Ermelo te gaan 6 april. Niet zozeer voor Gert-jan, maar gewoon omdat de merrie nog een hoop moet zien Knipoog Maar ik heb inmiddels besloten dat ze wel wat dichterbij huis kilometers mag maken...

ardanwin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 11:05

Het parcours was niet echt kijkerig,stonden eenvoudige hindernissen.
Persoonlijk vond ik het fijn dat er vanaf de meter een 3 sprong in stond.
Om vanaf Den Helder te komen is zeker niet de moeite waard.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:33

ardanwin schreef:
Het parcours was niet echt kijkerig,stonden eenvoudige hindernissen.
Persoonlijk vond ik het fijn dat er vanaf de meter een 3 sprong in stond.
Om vanaf Den Helder te komen is zeker niet de moeite waard.

Vanaf 90 centimeter zelfs al Knipoog

Ik vond dat ze het via inschrijving hadden moeten regelen. Het duurde nu inderdaad onwijs lang. Bart en ik hebben eerst maar gecrosst met de pony's Cool

Vond het wel gezellig; niet omdat ik veel mensen kende, want dat was niet zo, maar Bart, Henk en ik hadden ontzettend veel lol en ik heb weer eens gezellig Stefanie gezien!! Haha!

ardanwin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 14:35

Ik hoorde de dames van de inschrijving ook zeggen tegen elkaar dat het op deze manier niet kon en dat ze het de volgende keer via inschrijving wilde doen.Vol=Vol dan.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:22

ardanwin schreef:
Ik hoorde de dames van de inschrijving ook zeggen tegen elkaar dat het op deze manier niet kon en dat ze het de volgende keer via inschrijving wilde doen.Vol=Vol dan.

Denk dat dat ook veel beter werkt!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:57

ik begin er niet eens aan, ik doe hier wel mijn oefenrondje!! Haha! ik moet hier al soms tot 11 uur wachten

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 20:07

Ik wou ook heen, maar m'n vader vond het een beetje te ver weg... en we krijgen denken ik ook nog wel een paar lessen van gert-jan van de club uit.... Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 23:56

Ik sprak vandaag iemand die heen geweest was, die waren niet echt te spreken over Gert-Jan

Ik ben toen bij Wim geweest, dat was echt super! Alleen jammer dat het heel erg laat werd. (en een beetje jammer dat ik tijdens het tweede rondje een hersenschudding en gekneusd borstbeen opliep Bloos )

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 01:27

de dochter van albert was ook geweest (springruiter waar k voor werk), maar die had ook zoiets van; jah net zo goed thuis een parcourtje kunnen springen..

xtvax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 09:22

ik wilde ook 6 april gaan voor met mijn 4 jarige Uli. Maar gaf Gert-Jan geen tips dan? Oefen rubriek zal toch niet tot zo laat zijn?

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 09:26

het enige wat ie zei tegen haar was ; goed zo Gaaaap

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 13:19

vriendin van mij is ook geweest, die had ook zoiets van nja t was wel leuk maar egt super !!
t was heel druk, bij de hogere rubrieken hadden ze al met zn 4en steeds in de bak gezeten, en je was met zn 40en ofzo aan t inspringen... je kunt net zo goed thuis ergens n rondje springen, GJ had ook niet zo heel veel gezegd, is ook een beetje moeilijk denk ik als je n combi voor t eerst ziet als je al in de ring zit!

XLC70

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:52

Het lijkt mij inderdaad beter als de KNHS er in de toekomst voor kiest om vooraf combinaties te laten inschrijven!
Toen ik de aankondiging van het oefenspringen las, vond ik het al raar dat je gewoon erheen kon gaan met je paard.... Het lijkt mij dat zo'n organisatie precies wil weten wat ze vooraf kunnen verwachten op zo'n avond...

Nou ja, een les voor de volgende keer zullen we maar zeggen!!

Ik kan me in ieder geval voorstellen dat het voor Gert-Jan ook niet leuk was... Heb je al zo'n druk leven, moet je een beetje je naam verbinden aan een oefenspring-avond waarbij de organisatie de boel niet op orde heeft!
Kan me voorstellen dat je een combinatie niet individueel kunt begeleiden als iedereen chaotisch door de bak aan het rijden is....
(dusss, niks negatiefs over GJB alsjeblieft..... Lovers )

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 16:00

Precies XLC70 Knipoog
Vind het wel raar dat hij niet zoveel heeft gezegd...dat dee hij toen bij ons wel...maarjah...
Voor degene die nog naar 6 april gaan: Veel plezier en doe hem de groeten!

ardanwin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 17:45

Ik ben ook niet negatief over G.J.Voor hem was het een veels te lange avond.Vanaf 17.30 tot 23.30 iedere combinatie advies geven.Ik moet er niet aan denken.Daarentegen vond ik het commentaar van Wim Bonhof vorig jaar erg leerzaam.Ook als toeschouwer kon je er veel van opsteken.Maar dat is ook zijn ervaring denk ik.Maar ook met Wim Bonhof werdt het erg laat en duurde het onzettend lang.Toen kon je 2 parcoursen rijden nu uiteindelijk maar een maar het was net zo laat afgelopen.Volgens mij heeft iedere combinatie een schriftelijke uitnodiging gekregen.Zonde van het geld.Deelnemers zijn er toch genoeg.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 18:40

Volgens mij zijn er geen uitnodigingen verstuurd hoor Verward Het heeft gewoon in de Paard en sport enzo gestaan.

Het was bij Wim net zo druk, toen hebben ze er ook niet veel van geleerd Knipoog Ik was toen pas tegen twee uur 's nachts weer thuis Ja (toen wel wat geleerd toen ik het achteraf terughoorde, wist er zelf niet veel meer van namelijk Clown )

Monieck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 19:30

Annemiekbram schreef:
Ik wou ook heen, maar m'n vader vond het een beetje te ver weg... en we krijgen denken ik ook nog wel een paar lessen van gert-jan van de club uit.... Clown

Precies, daarom ging ik ook niet Knipoog

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:07

Euh...Moniek ik denk dat jij een probleempje hebt....Jullie lessen niet meer bij Vera dus ik denk dat jullie dan ook niet van Gert-jan les krijgen... Verdrietig

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:40

gomir schreef:
Volgens mij zijn er geen uitnodigingen verstuurd hoor Verward Het heeft gewoon in de Paard en sport enzo gestaan.

Het was bij Wim net zo druk, toen hebben ze er ook niet veel van geleerd Knipoog Ik was toen pas tegen twee uur 's nachts weer thuis Ja (toen wel wat geleerd toen ik het achteraf terughoorde, wist er zelf niet veel meer van namelijk Clown )

iedereen die als springruiter genoteerd staat, heeft n uitnodiging gekregen hoor Gomir!!! ik heb zelf geen startkaart meer waarbij ik geregistreerd sta als springer dus ik heb m niet gehad maar voor de rest iedereen die ik ken wel!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 13:44

love_sodera schreef:
iedereen die als springruiter genoteerd staat, heeft n uitnodiging gekregen hoor Gomir!!! ik heb zelf geen startkaart meer waarbij ik geregistreerd sta als springer dus ik heb m niet gehad maar voor de rest iedereen die ik ken wel!

Ik heb ook een brief gekregen en mn broer ook Ja

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:53

nou ik niet!!!
of doen ze het alleen in de omgeving dan ofzo?!
of bij een bepaald niveau?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 00:47

Ik zou het ook echt niet meer weten, heb volgens mij niets gehad, maar kan het ook best wel gewoon weggegooid hebben Clown

Ik kan me niet voorstellen dat ze alle springruiters een uitnodiging gaan sturen Dat zijn er onwijs veel en ik zie bijv. mijn instructeur nog niet direct heengaan Knipoog

xtvax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 09:15

ik heb ook geen uitnodiging gehad hoor, en ben toch echt springruiter. Haha!

ardanwin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 09:46

Ik heb het idee dat de uitnodigingen regionaal zijn verstuurd.
Wij hebben zelfs een meisje op de club die nog nooit een parcours heeft gesprongen en die had ook een brief van KNHS gekregen.