Er waren veel te veel deelnemers dat was voor ons veel te lang wachten en zo onzettend laat afgelopen.Volgens mij was er voor G.J
ook niks aan zo.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ardanwin schreef:Het parcours was niet echt kijkerig,stonden eenvoudige hindernissen.
Persoonlijk vond ik het fijn dat er vanaf de meter een 3 sprong in stond.
Om vanaf Den Helder te komen is zeker niet de moeite waard.
ardanwin schreef:Ik hoorde de dames van de inschrijving ook zeggen tegen elkaar dat het op deze manier niet kon en dat ze het de volgende keer via inschrijving wilde doen.Vol=Vol dan.
Annemiekbram schreef:Ik wou ook heen, maar m'n vader vond het een beetje te ver weg... en we krijgen denken ik ook nog wel een paar lessen van gert-jan van de club uit....
gomir schreef:Volgens mij zijn er geen uitnodigingen verstuurd hoorHet heeft gewoon in de Paard en sport enzo gestaan.
Het was bij Wim net zo druk, toen hebben ze er ook niet veel van geleerdIk was toen pas tegen twee uur 's nachts weer thuis
(toen wel wat geleerd toen ik het achteraf terughoorde, wist er zelf niet veel meer van namelijk
)
love_sodera schreef:iedereen die als springruiter genoteerd staat, heeft n uitnodiging gekregen hoor Gomir!!! ik heb zelf geen startkaart meer waarbij ik geregistreerd sta als springer dus ik heb m niet gehad maar voor de rest iedereen die ik ken wel!