laatste keer... snif

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MiepprinZ

laatste keer... snif

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 15:27

Aanstaande zondag de laatste keer starten met mijn oude vertrouwde cap....

en dan.. onze super stomme Casco op de kop Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Vorig jaar met examen Orun moest ik hem ook al met lesgeven... netjes bandje weggemoffelf (?! Is dat goed NL) of ik wel even (met lesegeven !!) mijn bandje vast wou doen... ewh...

Wat gaan ze eigenlijk doen als je je veiligheidshelm niet op hebt? Diskwalificatie?!

}>

naam

Re: laatste keer... snif

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 16:30

tja, ben ik ook wel benieuwd naar wat ze dan gaan doen als je geen veiligheidshelm op hebt...
Zijn er vrijwilligers die dat willen testen??? Tong uitsteken

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 16:34

Lijkt mij dat je dan gewoon niet mag starten.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 16:37

sterkte Ach gut

Haha!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 16:44

Waar je je al niet druk om kan maken....

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 17:12

Nou druk om maken is een groot woord, haha Haha! Maar ik had alles heel mooi in het blauw, Pikeur rijjasje, mooie blauwe cap, die ik alleen met de wedstrijden op heb. Ik heb wel een veiligheidscap van cso (model GPA) voor het springen, maar dat staat niet zo mooi als die blauwe. Dus ik ga mijn blauwe cap wel heel erg missen hoor. Ben trouwens benieuwd of ik mijn haar wel in een knoetje kan doen met die veiligheids cap Haha!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 19:32

Ik had dus ook 2 caps. Eentje die helemaal bruin was door alle sneeuw, regen, hagel, zon, wind en weet ik veel wat van de vele jaren die ik op Nordwind reed. En dan nog een pikzwarte alleen voor wedstrijden. Nou mag ik dus een veiligheids ding gaan aanschaffen voor 4 winstpunten.. daarna ga ik Z starten en wil/eis/zet ik een hoedje op! Lachen

(Als ze er nou, op eigen risico van gemaakt hadden.. dat veiligheidshelm werd aangeraden maar dat je het zelf mocht weten...)