Biezenmortel?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Biezenmortel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 23:57

Wie weet hoe het rijden is in biezenmortel, fijne rijbak, goed losrijden, kijkerig of niet?? Laat maar even weten hoe het daar is.

hoogie

Re: Biezenmortel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:31

dat is volgens mij 3 april,

en dat is weer buiten, meestal wel goed terrein.

ik start s'middags bij de paarden, smorgens rijden de ponys

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:42

is 3 april, idd buiten. Ik vind het eerlijk gezegd nooit zo'n mooi concours, alleen de verstandelijke gehandicapten die ook als jury spelen zijn wel grappig Knipoog Lopen de hele dag met een briefje rond en geven alleen 8-en en 9-ens.
Ik ga dit jaar denk ik niet, start nog een keertje indoor.

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 11:44

Buitenconcours...Tis niet echt lekker rijden daar want al die josti's lopen in de weg of lopen hartstikke hard te schreeuwen en te gillen. nu weet ik niet of je bij de paarden of pony's rijdt maar de pony's moeten allemaal s'ochtends en de paarden s'middags. Ik ga dr wel heen. Mijn pony trekt zich toch nix aan van die schreeuwende mensjes Tong uitsteken

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 11:59

Ja dat is natuurlijk ook niet echt fijn rijden als je een jong dier hebt, vooral als hij nog niet mee is geweest naar een buitenconcours. Ga dan maar weer eens verder kijken naar andere plaaten, in ieder geval bedankt voor de reacties