vroeg er uit 8 uur op stal want ik ging even kijken bij del es van een vriendin van me,.
alles prima ik nog zenuwachtiger proefjes nog een keer gelezen.
kwam rond 10 uur weer op stal.. kwam er een stalgenootje bij huppa weer naar de manege om 12 uur.
nou na die les was van 12,30-13,30(normaal ook mijn les) kwamen we rond 2 uur op stal.
paarden nog even eten gegeven en naar de aldi eten voor onzelf gehaald

daarna was het 3 uur ging ik buc even vlug poetsen, rond 4 uur zou de eigenaar komen want die zou hem vlechten kon ik zelf niet
was half 4 dus ik ging hem alvast probere te vlechten, zag er heel netjes uit. eigenaar gebeld en gevraagd(was namelijk kwart over 4) hoever ze was... ze was er bijna goed ze was er en zij buc verder gepoets proefjes door gelezen even geoefent want ze las ook voor...
toen deed roos ook een stalgenootje moest ook rijden savonds buc zijn staart gevlochten zag er erg netjes uit roos.. thanks (roows op bokt)
toen de voopluk gedaan..
hetwas ondertusse 5 uur geworden hoeven uitgekrabt opgezadeld vlug omgekleed(wat een gedoe zo'n plastron zat eveel te strak volgende keer grotere kopen) en hub naar de manege..
ik even gevraagd of het ui liep(moest normaal om 19,14 en om 19.42 rijden) goed wij waren er rond 6 uur kwartiertje te vroeg je moest er een uur van te voren zijn...
liep het nog een half uur uit..
nou goed ik rond kwart voor 7 gevraagd of ik er al in kon.. jep na de volgdende mocht ik inrijden, inrijden ging niet zo lekker wou niet netjes aan springen ingalop rechts ging telkens links ip¨v rechts... uiteindelijk gelukt.
nou was het rond 8 uur mocht ik er in....(ondertusse was roos ook al een uur aan het inrijden omdat zei gelijk na mij moest.)
eerste proefje ging voormij gevoel heel beroerd had het gevoel dat ie fout zat nam hem niet terug omdat ik het niet zeker wist en de eigenaar schudde niet nee(als ze dat wel deed zat ik fout) verder hield ik hem in met middedraf want normaal spring ie aan in galop hij kon dus veel beter strekken dat dat hij nu deed(mijn schuld)
verder ging alles heel netjes.
soms heel even ruzie maar dat was omdat hij heel erg tege de hand is(iemand tipss??)
2e proefje:
dacht weer dat ik in galop fout zat.. zelfde verhal met strekke enzo verder ging het ook goed.. spring te laat in galop aan
uitslag van de wedstrijd voor mij:
nou ik hoorde dus de 6e is blablabla 5e is blablabla 4e is roos (stalgenootje)(ik dacht toen al dat ze mij waree vergete

2e is jennifer ulrich op waccabuc ik werd helemaal warm en stond te trille had het zoiezo niet verwacht
goed ik bleef zitte.. zei ze kom je nog ? of heb je me niet gehoord met een knipoog

was proefje 1
proefje 2 eigenlijk weer 6e blablabla 5e stalgenootje want haar paard wou niet ingalop omdat ze aan het poepen was :S 4e blablabla 3e blablabla
en ik weer nite verwacht.. 2e jennifer op waccabuc tomahawk(is het zelfde paard hoor )
nou dat was dus echt geweldig me ouders waren ape trots ze zeide van je ziet hier mee wel dat je veel bereikt heb met buc (bijna 21 jaar)
ik stond nog steeds te trille op de grond we ging naar huis ik kon slape..
ondertusse was de prijsuitreiking even over 10 ipv 9 uur.
het was een hele gave maar zenuwachtige dag.
ik had het nooit verwacht dat ik tweede zou worden op buc op me eerste wedstrijd
het was: B onderlinge dresuur