1e dressuurwedstrijd vandaag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yuri

1e dressuurwedstrijd vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 21:56

Nou vandaag was me het dagje wel zeg!! Allereerst wekker om 7 uur, half acht naar stal. Gauw Yuur uit zijn stal gevist en gekeken of meneer nog schoon was (gelukkig wel!) gauw even de drollen eruit gehaald, hoeven ingevet, en weer terug gezet op stal.

Alle spullen klaar gelegd, en op naar Olga (stalgenootje). Die had inmiddels de trailer eraan gekoppeld, en was bezig met haar paard. Rond kwart over acht reden we weg met Playboy (olga's paard) want zij had haar eerste proef om tien uur. Rond kwart voor negen kwamen we aan op Simonshaven, we hebben even wat gedronken en zijn toen playboy gaan zadelen. Olga haar proefjes gereden, ging netjes. Snel afgezadeld en naar huis gegaan. Op stal aangekomen Playboy uitgeladen (was inmiddels rond half twaalf) en ik ff snel naar huis om me om te kleden. Om half een Yuurtje ingeladen, en weer terug naar Simonshaven, waar we rond een uur waren. Nog even binnen geplast en mijn haar gedaan, en daarna op naar de trailer, waar een of andere mafkees de auto erachter had gezet, waardoor ik niet uit kon laden. Olga gauw gaan zoeken naar de eigenaar ervan, ik wilde yuur gaan zadelen, maar die werd helemaal knetter dus ik heb maar even op Olga gewacht. Precies toen Olga kwam steigerde Yuur over de balk heen, dus ik snel de borgpen eruit gerukt en toen viel de balk los! Snel uitgeladen, opgestapt en naar de bak gegaan. Yuur was megadruk, dus ik denk dat wordt niets Tong uitsteken

Ik heb eerst even lekker gestapt, en zodra hij gewend was aan de bak ben ik flink gaan losrijden, zodat meneer zijn energie even kon lozen Tong uitsteken. Na een halfuurtje was ik aan de beurt, dus hup de andere bak in. Proef ging voor mijn gevoel heel goed (nouja, het kon beter, maar gezien de sneeuw, en zijn drukte even ervoor, was ik er heel tevreden mee, was immers ook het paard zijn eerste keer). Hij slingerde wel op de Ac lijn, en het halthouden ging niet super. Halsstrekken ook niet, en hij was heel de proef niet echt nageeflijk, maar liep wel netjes naar beneden.

Ik was er zelf heel blij mee, en vond dat mijn dag niet meer stuk kon Knipoog na de proef weer een poosje gestapt in de losrij bak, en ik merkte dat hij echt moe was, hij was niet meer vooruit te branden! Na dik een half uur was het pas tijd voor mijn 2e proef, ik heb hem nog even wakker gemaakt, maar de nageeflijkheid was heel ver te zoeken. Deze proef ging voor mijn gevoel ook totaal niet! Toch vond ik het niet erg, immers de 1e proef ging wel lekker Tong uitsteken. In de tweede proef strekte hij helemaal zijn hals niet ( wat me uiteindelijk een 3 opleverde Tong uitsteken) en de figuren gingen ook niet echt denderend, mede doordat hij sloom was en vast hield aan de voorkant.

Na de proeven even paardje uitgestapt, en hem terug gezet op de trailer. De touwen maar even flink wat strakker gezet zodat hij er niet weer overeen kon Tong uitsteken)

Naar binnen voor de prijsuitreiking: 1e proef 2e van de 5 met 163 punten!!! (IKKE BLIJ)
2e proef weet ik niet hoeveelste, had in ieder geval 153 punten, wat zeer zeker terecht was (had lager gemogen van mij)

Marrepar

Re: 1e dressuurwedstrijd vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 22:14

Gefeliciteerd met de 2e prijs Haha!
Enne, ga zo door hea Knipoog Lachen

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 19:26

Heel erg goed!!! Gefeliciteerd! Op naar je volgende winstpunt Haha!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 19:38

Gefeliciteerd...ik hoop dat hij het net zo goed
gaat doen als zijn broer Knipoog

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:40

Wow....wat goed. GEFELICITEERD!!!!!

Ik start 10 april mijn eerste officiele wedstrijd, ik heb nu al de bibbers.

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 09:36

gisteren was de 2e dag van het weekend, ik had echt heel rot gereden voor mijn gevoel, toch nog 154 punten en 161!!!!! dus ja hoor ik heb 2 wp's Haha!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:45

Woow wat goed joh! Super!! Gefeliciteerd met je eerste WP!!!

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:34

Gefeliciteerd met je WP-en!!!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:53

Gefeliciteerd!! Ga zo door..Maar ehm.. Een foutje denk ik, in je onderschrift staat B+@ ipv B+2 Lachen

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 21:26

heeej!

Ik heb over een week mijn 1e wedstrijdje met mijn pony! Wel onderling, ik ga ook niet officieel, maar toch Tong uitsteken het blijft spannend!! Haha!

tof dat et zo goed ging bij jou!!!! Pling

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 21:46

NehnaDagmar schreef:
Gefeliciteerd!! Ga zo door..Maar ehm.. Een foutje denk ik, in je onderschrift staat B+@ ipv B+2 Lachen

haha ja kreeg de tip ook al van een ander Knipoog heb het gauw veranderd!