Alle spullen klaar gelegd, en op naar Olga (stalgenootje). Die had inmiddels de trailer eraan gekoppeld, en was bezig met haar paard. Rond kwart over acht reden we weg met Playboy (olga's paard) want zij had haar eerste proef om tien uur. Rond kwart voor negen kwamen we aan op Simonshaven, we hebben even wat gedronken en zijn toen playboy gaan zadelen. Olga haar proefjes gereden, ging netjes. Snel afgezadeld en naar huis gegaan. Op stal aangekomen Playboy uitgeladen (was inmiddels rond half twaalf) en ik ff snel naar huis om me om te kleden. Om half een Yuurtje ingeladen, en weer terug naar Simonshaven, waar we rond een uur waren. Nog even binnen geplast en mijn haar gedaan, en daarna op naar de trailer, waar een of andere mafkees de auto erachter had gezet, waardoor ik niet uit kon laden. Olga gauw gaan zoeken naar de eigenaar ervan, ik wilde yuur gaan zadelen, maar die werd helemaal knetter dus ik heb maar even op Olga gewacht. Precies toen Olga kwam steigerde Yuur over de balk heen, dus ik snel de borgpen eruit gerukt en toen viel de balk los! Snel uitgeladen, opgestapt en naar de bak gegaan. Yuur was megadruk, dus ik denk dat wordt niets

Ik heb eerst even lekker gestapt, en zodra hij gewend was aan de bak ben ik flink gaan losrijden, zodat meneer zijn energie even kon lozen

Ik was er zelf heel blij mee, en vond dat mijn dag niet meer stuk kon

Na de proeven even paardje uitgestapt, en hem terug gezet op de trailer. De touwen maar even flink wat strakker gezet zodat hij er niet weer overeen kon

Naar binnen voor de prijsuitreiking: 1e proef 2e van de 5 met 163 punten!!! (IKKE BLIJ)
2e proef weet ik niet hoeveelste, had in ieder geval 153 punten, wat zeer zeker terecht was (had lager gemogen van mij)