Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kayla schreef:Ja daar was ik ook al naar op zoek.
Sullie97 schreef:Weet iemand misschien de uitslag van de M2?
YvonneS schreef:Kayla schreef:Ja daar was ik ook al naar op zoek.
Kan je Wilmer niet ff bellen????
YvonneS schreef:Die is nog niet afgelopen zag ik net op de startlijst. Het Z2 duurt ook nog wel een paar uur voor die klaar is.
Binar schreef:YvonneS schreef:Die is nog niet afgelopen zag ik net op de startlijst. Het Z2 duurt ook nog wel een paar uur voor die klaar is.
Ja naar deze ben ik ook wel benieuwd. Mijn instructeur reed nl mee
Sullie97 schreef:Wordt er trouwens ook nog een kür gereden?
chalotje schreef:Acht, las het net in het vraagprogramma! Tis om kwart voor 9 begonnen.
YvonneS schreef:Dan moeten ze allang klaar zijn nu. Maar ja huldiging enzo. Zal wel morgen worden met die uitslagen.
Binar schreef:Sullie97 schreef:Wordt er trouwens ook nog een kür gereden?
Volgens mij wel. Ik heb nl in januari voor een Azië-aktie-dag op stal een kur op muziek gereden (als recreatie-ruiter) op de muziek van mijn instructeur (Mike Balm). Hij vertelde paar weken terug dat hij zou rijden op dezelfde muziek als waar ik op had gereden.. of hij bedoelde dat het voor een andere wedstrijd is, dat kan natuurlijk ook...
remi schreef:Binar schreef:
Volgens mij wel. Ik heb nl in januari voor een Azië-aktie-dag op stal een kur op muziek gereden (als recreatie-ruiter) op de muziek van mijn instructeur (Mike Balm). Hij vertelde paar weken terug dat hij zou rijden op dezelfde muziek als waar ik op had gereden.. of hij bedoelde dat het voor een andere wedstrijd is, dat kan natuurlijk ook...
Ik hoorde net dat Mike in elk geval zijn kur mocht rijden!