Behandelingskosten???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Behandelingskosten???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 11:47

Ik heb 3 weken geleden een startkaart aangevraagd met startcoupons. Ik heb de spullen nog niet binnen, maar wel al de rekening. En daar staat behalve de kosten voor de spullen ook op

Behandelingskosten (1/2) deel). En dat is 1,28 euro.

Iemand enig idee wat dat betekent? Zijn dat administratiekosten ofzo? En wat zou dan 1/2 deel betekenen?

Fleurtje100

Re: Behandelingskosten???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 13:33

Dat vraag ik me ook weleens af ja. Als ik startcoupons bestel bij de KNHS-site krijg ik ook iedere keer voor 1,nogwat € behandelingskosten erbij. Volgens mij heeft het er ook iets mee te maken dat je ook startcoupons via je vereniging bestellen kan en deze ze dan weer doorstuurt aan jou. Misschien dat dat met een startkaart ook kan.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 18:44

Er is bij de KNHs een afspraak gemaakt, dat er 1 keer in de maand nieuwe startcoupons kunnen worden besteld, omdat er anders soms wel 3 of 4 keer per maand nieuwe coupons werden aangevraagd. Als ik nieuwe coupons aanvraag wordt er altijd gevraagd of het in de maandelijkse bestelling meekan, of dat het haast heeft en dat het gelijk besteld moet worden!
Die 1.28 zijn dan dus de verzendkosten, waarschijnlijk is dit met zn 2-en verstuurd want normaal gesproken betaal je 2.50!
Is het zo duidelijk( is een beetje een vage omschrijving I know!)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 13:25

Ik denk dat je gelijk hebt. Er zijn inderdaad 2 aanvragen tegelijk gedaan, maar die andere startkaart aanvraag was 2 euro nogwattes. Bij mekaar dus ongeveer 4 euro. Dat vind ik veel verzendkosten.

Maar goed, ik betaal niks voordat ik de spullen binnenheb.