Elf uitvallers!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

krunsjkim

Elf uitvallers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 11:12

Vanavond heb ik wedstrijd. Het zou ong 18.00 beginnen en ik ben nummer 17. Nou is het zo dat in de L2 8 uitvallers zijn en in de M1 waar ik in rijd 3. Deze klasse zijn aansluitend. Ik had wel rekening gehouden met een paar uitvallers maar zoveel dus niet... Ik kom dus te laat, want tsja ik op zijn vroegst pas kwart voor 6 weg.
Ik heb er al naartoe gebeld en doorgegeven dat ik waarsch te laat kom en mijn nummer achtergelaten want ik kon niet een van de organisatie te pakken krijgen Verward
NOu ja ik denk niet dat ik de enige ben die te laat gaat komen. Maar wel vervelend zo. moest het even kwijt..

Zofy

Re: Elf uitvallers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 11:19

Oh jee, ik hoop dat je het dan toch nog haalt om er op tijd te zijn! Heel veel succes

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 11:21

Dat is wel vervelend ja. Moet je je voorstellen dat ik ooit eens een rubriek (L paarden) van 24 deelnemers heb gejureerd. En van de 24 kwamen er maar liefst 6 opdagen! Voor die 6 deelnemers heb ik bijna 3 uur in de auto gezeten.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 11:51

Soms zit het mee... en vaker zit het tegen Haha!

Als er op tijd gestart wordt is er niks aan de hand. Ik neem aan dat ze hier toch wel een beetje rekening houden met deze mega-uitval.

Waar zijn al die combinaties gebleven dan?

ploppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 13:53

wij organiseerden afgelopen weekend een springwedstrijd. Maar omdat er zo veel sneeuw lag werd er heel veel afgebeld. Er zouden er 120 starten maar er zijn er maar 80 gekomen. In de B/E progressief was er van de 9deelnemers nog maar 1!!!
we hadden het allemaal wel aangepast met de tijden enzo..

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 15:46

Met die sneeuw kan ik me het wel voorstellen..maar nu is het verder goed weer.

Ik heb ook een keer zoiets gehad en toen hebben ze dacht ik de aanvangstijd veranderd. Maar toen was het dagen van te voren al bekend.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 16:39

Moet je toevallig naar Bedum toe??? Vandaag was ik mee te lezen, en waren er ook ontzettend veel uitvallers... Waarschijnlijk door het weer oid?
Vervelend om nu al zo te stressen! In ieder geval maak er wat van en succes!!!

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 15:33

Begrijp ik het nu goed? Je moet nog weg, en je weet nu al dat er 11 uitvallers zijn.
Dan kan je toch gewoon anderhalf uur (o.i.d) eerder weggaan?

krunsjkim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 16:29

ZOals ik al zei kon ik pas kwart voor 6 op zijn vroegst weg, mijn moeder moest namelijk eerst werken. Maar ik was wel redelijk optijd kon zelfs nog wel wat inrijden. DE jury was gewoon mooi op tijd en ik geloof dat ze een kwartiertje eerder waren begonnen dan het op papier sotn ddus het viel mee..
De proef helaas niet (147 pnt), meneer vond alles weer eens vreselijk eng en hij schrikt nooit een keer...maar wel tien keer..NOu ja volgende keer beter.