NOU welkom bij de club van lotgenoten
Ik ben in de lente van 2004 voor het eerst gestart, was toen ook 28.....
Gewoon voor de lol.......
Ik moet je wel waarschuwen, want voor je het weet word je fanatieker...
tenminste ik wel.....helemaal als je een keer een 1e prijsje rijd, of eens met 40 euro prijzengeld thuis komt.....
Ben in begin sept al weer gestopt, want mijn merrie werd nogal zwaar...ze is namelijk drachtig////en bij haar zie je dat nogal snel.....was toen L1 met 4 wp, maar ik wil proberen om deze zomer ook nog wat te starten.....
Mijn merrie is niet zo gemakkelijk, dus gediskwalificeerd ben ik ook al eens, paard vloog gewoon 3 keer de baan uit....ik had de tranen in de ogen van het LACHEN....kwaad worden op dit paard heeft namelijk helemaal geen zin.....ik moet nl altijd wel lachen om haar sterke karakter....zo is ze nu eenmaal....heb er wel respect voor....Maar ik ben eigenlijk wel heel erg tevreden ik heb totaal 22 proefjes gehad en L1 met 4 wp,( in de B tot 10 gereden)...
Wij zijn trouwens altijd met een groepje van4 van dezelfde stal..., en ik ben altijd samen met een meid die op een 6 jarige nakomeling uit mijn merrie rijd, dus dat is wel leuk......en we zitten nu met zijn 4en in de L1....een sportieve competitie......zal ik maar zeggen.....
Heel veel succes ....op je wedstrijden......
...