Punten verkeerd getelt WEL winstpunt wat doen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisjuh87

Punten verkeerd getelt WEL winstpunt wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 22:57

Ik heb voor de grap mijn punten nageteld van zondag en ik heb dus inplaats van 154 punten 156 punten! Dus een winstpunt!

Kan ik hierover de KNHS bellen?

Anoniem

Re: Punten verkeerd getelt WEL winstpunt wat doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 23:01

contact opnemen met de vereniging waar je bent geweest. Mss hebben zij de coupons nog niet opgestuurd en kunnen ze het nog veranderen. Anders idd even de KNHS bellen.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 23:28

Ja ik zou zeker de KNHS bellen, en dan een kopie opsturen van je coupon! Ze kunnen daar hopelijk wel tellen Clown

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 00:01

Daarom tel ik mijn punten altijd na voordat ik het wedstrijdterrein afga. Heb wel eens gehad dat ik 157 had (en prijs eigenlijk) ipv 154 zoals op coupon stond.

Primetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 01:12

Ja inderdaad... zodra je je startcoupon terug hebt, meteeeeeeeen de punten natellen! Ik heb al een paar x meegemaakt dat het laatste onderdeel niet ingevuld is, of zelfs een keer dat de laatste 4 onderdelen niet beoordeeld waren... De jury moet officieel tot een half uur na de wedstrijd op het wedstrijdterrein blijven. Indien de jury al weg is, dan kun je dit regelen met het secretariaat. In de reglementen staat beschreven hoe te handelen.
In dit geval zou ik gewoon even de KNHS bellen. Maar ja, goeie les in ieder geval voor de volgende wedstrijd...

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 07:15

ja nouja ik had de coupons pas dinsdag omdat ik zelf niet was gebleven omdat we met mn paard terug naar stal wouden gelijk omdat het zijn eerste wedstrijd was en we hem niet op de trailer wouden laten staan een half uur.

Mja was mn eerste wedstrijd en ik was dus niet zo slim om het na te tellen wat ik nu dus gelukkig wel had gedaan Bloos

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 10:43

de KNHS zelf telt ze niet na, die neemt over wat er onderaan op de coupon staat. Denk dat je er nu weinig aan kan doen, had je echt gelijk moeten doen.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 15:41

Ik heb gisteravond een mail gestuurd en vandaag kreeg ik gelijk een mail dat de punten zijn aangepast en de winstpunt wordt geregistreerd Haha!

Gelukkig maar!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 17:52

Woow, meteen een mailtje terug?? Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij de KNHS! Haha!
Maar daar heb je wel geluk mee, en de volgende keer meteen tellen hè Knipoog

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 20:34

soms kan de knhs er wat van..
Zo had ik met 2 dagen een combinatie nummer en binnen een week een startkaart, met mijn nieuwe paard Haha!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:01

Nou het is weer opgelost, maar tel het altijd gelijk na............. en niet een paar daagjes na de wedstrijd. (wat in dit geval niet anders kon Knipoog ).