Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anydale schreef:En daarvoor zijn dan dus de selecties en dan het NK tijdens de hippiade?
miesie schreef:Bij de pony's hoef je je in sommige regio's niet te selecteren in de zomer voor de regiokampioenschappen, maar kan je je vrij inschrijven
anydale schreef:Ik heb me gisteren ingeschreven voor 23 April in Houten, dat was een kringwedstrijd. Dus dat is al een voorselectie van de Hippiade in September??
Sorry hoor ik snap der nie zoveel van![]()
Want eigenlijk wil ik L2 rijden van de zomer met de outdoorkampioenschappen, maar als ik 23 April nog L1 rijd weet ik niet of dat kan..
anydale schreef:Ik heb me gisteren ingeschreven voor 23 April in Houten, dat was een kringwedstrijd. Dus dat is al een voorselectie van de Hippiade in September??
Sorry hoor ik snap der nie zoveel van![]()
Want eigenlijk wil ik L2 rijden van de zomer met de outdoorkampioenschappen, maar als ik 23 April nog L1 rijd weet ik niet of dat kan..
Javelin schreef:Weet wel dat de selectiewedstrijden voor West op 18 juni in Breukelen is en 16 juli in Maarssen (tevens kringkampioenschappen).
Melanie15 schreef:Javelin schreef:Weet wel dat de selectiewedstrijden voor West op 18 juni in Breukelen is en 16 juli in Maarssen (tevens kringkampioenschappen).
Is de selectie voor de ponies in Breukelen een week eerder of niet?
Melanie15 schreef:Javelin schreef:Weet wel dat de selectiewedstrijden voor West op 18 juni in Breukelen is en 16 juli in Maarssen (tevens kringkampioenschappen).
Is de selectie voor de ponies in Breukelen een week eerder of niet?