Kringwedstrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Santos_05

Kringwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 11:44

Een aantal wedstrijden bij ons in de buurt zijn omgezet van Open naar Kringwedstrijden. Zelf heb ik nog nooit meegedaan aan een kringwedstrijd, ga altijd naar open wedstrijden. Haha!

Nu hoorde ik dat als je aan de kringwedstrijden mee wilt doen je een kringkaart nodig hebt. Hier heb ik nog nooit van gehoord.... Heb al op de site van de KNHS en de regio's gezocht of ik informatie kan vinden, maar daar staat het ook niet op, dus ik weet ook niet in elke kring ik zou vallen.

Ik rijd bij in Elim (bij Hoogeveen), heeft iemand enig idee of ik ook aan kringwedstrijden mee kan doen in Schoonebeek / Nieuw Amsterdam en of ik hier dus een kringkaart voor nodig heb Ziek ?

Kendra

Re: Kringwedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 12:01

Nee hoor, ook nog nooit van gehoord! Gewoon starten!
Bij de vereniging weten ze welke wedstrijden in jullie kring horen.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 12:53

Van welke vereniging ben je lid?
Voor de kringwedstrijden in Schoonebeek en Nw-Amsterdam moet je lid zijn van kring Zuid-Oost Drenthe.
Kring ZOD

Santos_05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 13:07

Heb even de site bekeken van Kring ZOD en denk dat Elim niet binnen ZOD valt. Heeft iemand ook de link naar Kring Zuid West Drenthe of Midden Drenthe?

Wel staan er kosten van kringkaarten op:

TARIEVEN KRINGKAARTEN 2003
Entreegeld kring startkaarthouders € 5,00
1e Kringkaart € 20,00
2e Kringkaart € 20,00
3e e.v. Kringkaart{en) gratis
Vanaf 1 September Kringkaarten € 12,00

Betekent dit dat je dus een toch een Kringkaart moet hebben als je kringwedstrijden wilt starten?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 13:21

Ja, je moet in kring ZOD een kringkaart hebben om op kringwedstrijden te starten. Je betaald de kringkaart en de wedstrijden zijn dan vrij van inschrijfgeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:46

KarinvdM schreef:
Ja, je moet in kring ZOD een kringkaart hebben om op kringwedstrijden te starten. Je betaald de kringkaart en de wedstrijden zijn dan vrij van inschrijfgeld.

dat is handig!! Bij ons hebben we geen kringkaarten, kan gewoon inschrijven.

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:48

jah psies...maar vind het bij ons wel makkelijker... scheelt weer al die moeilijkheid Tong uitsteken