Eindelijk weer wp in M1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ragne

Eindelijk weer wp in M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 10:31

Na een reeks van 152, 154, 155, 153 en 153, wanhopig zoeken op protocollen waar het dan aan ligt! ja ik snap dat er iets niet helemaal goed genoeg gaat en dat ik nog niet M2 klaar ben. Maar helaas nauwelijks commentaar. En daar wordt je wel onzeker van: is het de ontspanning, de impuls, de verzameling of misschien wel mijn houding en zit? Verward soms weet je het gewoon even niet meer. Dus een maandje geoefend: aan de longeerlijn zitles zonder beugels, in de les verzamelen, veel overgangen rijden en impuls bewaren (altijd moeilijk punt geweest).

En toen gisteren in Langeraar, gebeurde het dan eindelijk wel!
in de natte sneeuwbuien en de koude wind. Van de kleine bak naar de grote bak was een hele toer...Maar in de ring ging het super! helemaal zoals ik wilde. De middengangen wat voorzichtig gereden, omdat er van de week wat teveel druk op kwam dan, maar de eerste proef liep! behalve de laatste middendraf op de lange zijde. Hoogtepuntje was een overgang naar de draf bij A, een maand lang geoefend om onzichtbare hulpen te geven en deze lukte! en de jury zag het (8!). Verder genoeg impuls en ontspanning kunnen bewaren wat resulteerde in 158 pt! Lachen
de tweede proef is een leuke zeg, je moet ontzettend veel draaien achter elkaar en het galopgedeelte is daardoor lekker lastig. Het aanspringen op de AC-lijn lukte prima en doordat Rag fijn bleef lopen, had ik geen moeite met de lijnen die volgde. Veel 7-ens voor de galop dus, en uiteindelijk 159 pt Haha!

das dus twee punten in één klap! OK dan! hopelijk kunnen we de stijgende lijn voortzetten!

supergroom Mickelodeon, nog bedankt voor het nat laten sneeuwen, het koud worden, de dekenaffaire en de prachtige foto van Rag d'r besneeuwde hoofd:
Afbeelding

Voor Sjappie: check de schumacher!

Mickelodeon

Re: Eindelijk weer wp in M1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 10:53

Hartelijk Gefeliciterrd! eindelijk niet voor niets al die moeite gedaan....
Ennuh bedankt dat je schrijft dat er sneew op haar hoofd zit ( dan ligt het gelukkig niet aan mijn cameraatje Pling )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:00

Gefeliciteerd met je winstpunten!
En nu deze stijgende lijn vol zien te houden!

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 12:21

Ik krijg zing-neigingen --> Schumacher!!! Ik zag het direct.

Maar wat super zeg van je punten!! En vooral die 8 natuurlijk, dat zijn de leuke cijfers, geeft echt voldoening. Ik ben trots op je en op Rag natuurlijk Haha!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 13:05

Hai Lot!
Ondanks al je gemopper en geploeter toch nog winstpuntjes! Wees er maar trots op, want jullie hebben er hard voor gewerkt!
Bij de volgende wedstrijd hier in de buurt kom ik zeker kijken.
Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 13:24

gefeliciteerd en hou zo vol!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:33

Toch wel weer lekker dan he, van steeds net geen winstpunten moet je inderdaad ontmoedigd. Volgende keer misschien boven de 160! Haha!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 18:35

Whaa ja boven de 160, dat is de volgende stap he!

nou heb ik wel laatst boven de 160 gereden, maar dat was niet officiëel. Overigens wel bij een Z-jurylid, bij Stal Panta Rhei in Waverveen. Ze hadden daar proeven oefenen georganiseerd en gezien mijn gebrek aan commentaar in de voorgaande proeven, had ik wel behoefte aan wat live-commentaar Knipoog dat was erg verhelderend!

ik heb daar toen ook nog m'n Kermit-kür gereden als afsluiter, dat was echt lachen! Haha!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:18

gefeliciteerd, erg fijn dat je dan weer wpen hebt! hopelijk is het nu een stijgende lijn! veel succes met de volgende wedstrijden!

Melf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 10:17

Ik zag al in de uitslagen dat je goed had gereden, gefeliciteerd hoor! Ik baal nu zelf een beetje dat ik niet ben gegaan, maar goed, was niet erg verantwoordelijk geweest. En dat binnen in die kleine, donkere bak inrijden om dan vervolgens het hele stuk naar de andere bak te moeten was hem ook niet geworden. Goed gereden hoor!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:59

He Lot, echt super zeg!!!
Leuk dat je weer vooruitgang ziet, hou dat vast!! Knipoog

Ik zie je over 2,5 week waarschijnlijk wel, tot dan!!!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 10:29

hee 10! is Cinzano ook een beetje in vorm!? Knipoog
tot in Zoetermeer he, nemen we paaseitjes mee? Haha!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 10:35

Ragne schreef:
hee 10! is Cinzano ook een beetje in vorm!? Knipoog
tot in Zoetermeer he, nemen we paaseitjes mee? Haha!

Ha ha, ja het is dan tenslotte paasweekend Tong uitsteken

En ja, momenteel loopt Cin als een zonnetje.... we hebben al 4 puntjes in de L2... pas maar op want we komen je snel achterna Knipoog

Ha ha

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:43

super!! weer 2 wp's!! ga zo door!