oefencross Maarsbergen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anne7

oefencross Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 10:21

Wie heeft de oefencross in Maarsbergen wel eens gereden?
Hoe is deze?
Vorig jaar heb ik in Ede meegedaan, vond ik erg leuk, maar voor het paard dat ik nu mee wil nemen vindt ik Ede eigenlijk te zwaar.
Iemand ervaringen met Maarsbergen?

Lielle

Re: oefencross Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 13:20

ik heb vorig jaar de B cross gereden, die vond ik eigenlijk te simpel. Dit jaar is er een nieuwe parcoursbouwer en er komt een waterpartij in, dus ik kan er nu weinig over zeggen, maar ik verwacht niet dat het superzwaar wordt.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 14:43

Niemand heeft die cross ooit gereden, want hij bestaat dit jaar pas voor het eerst. Ik sluit me verder bij Lielle aan, ik denk dat het een fijne cross wordt om te rijden. Wel met een zware bodem en hoogteverschillen in het terrein.
Ik zie ook geen probleem in Ede, aangezien je bij de oefencross toch overal langs mag rijden als je het nog niet aandurft met een paard.

anne7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 15:02

Ik vond Ede vorig erg leuk om te doen, maar voor het paard waar ik dit jaar mee wil gaan vindt ik het nog iets te zwaar. Ik weet dat je met de oefencross overal langs kan rijden, maar aangezien ik toch voor wat ervaring ga is het wel leuk dat je redelijk wat kan springen. (anders heeft het niet zoveel om te gaan Haha! )
helaas kan ik de 26ste niet in Putten, die leek me ook erg leuk.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 15:03

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 18:54

Scum schreef:
Niemand heeft die cross ooit gereden, want hij bestaat dit jaar pas voor het eerst. Ik sluit me verder bij Lielle aan, ik denk dat het een fijne cross wordt om te rijden. Wel met een zware bodem en hoogteverschillen in het terrein.
Ik zie ook geen probleem in Ede, aangezien je bij de oefencross toch overal langs mag rijden als je het nog niet aandurft met een paard.

Vorig jaar was ook al Maarsbergen hoor! Voor pony's stond het toen allemaal flink aan de maat. De oefencross was op vrijdagavond, die stond hoger dan de pony's B de volgende dag, omdat voor de echte cross de federatievertegenwoordiger had gezegd dat de hindernissen waar mogelijk verlaagd moesten worden. Voor de paarden was het mss niet zo hoog, maar bij de pony's was het echt hoger dan normaal.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 20:02

Kylan schreef:
Scum schreef:

Vorig jaar was ook al Maarsbergen hoor! Voor pony's stond het toen allemaal flink aan de maat. De oefencross was op vrijdagavond, die stond hoger dan de pony's B de volgende dag, omdat voor de echte cross de federatievertegenwoordiger had gezegd dat de hindernissen waar mogelijk verlaagd moesten worden. Voor de paarden was het mss niet zo hoog, maar bij de pony's was het echt hoger dan normaal.

ja daar heb ik ook al ns commentaar op gekregen, dat ie niet hoog stond! maar voor de pony's stond het echt asociaal hoog! Pleun van de Marel heeft toen nog bij sommige hindernissen er meer als 10 (!!!!) cm afgehaald! wij gaan dit jaar wel geloof ik naar Maarsbergen...
iig in t L en misschien 1 in t B

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 20:47

Het vorig jaar daar met een paard de cross gereden in het L.
Ik vond dat het toen erg simpel stond, maar ik weet dat er druk wordt gebouwd en dat het echt super mooi gaat worden.
Echt een cross om naar toe te gaan. Een ze schijnen ook al van alles aan de bodem te hebben gedaan want die was vorig jaar verschrikkelijk zwaar.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 21:03

Oh, ik meende dat vorig jaar alleen die cross voor de geuniformeerden was geweest en een officiele. Maar dat zal dan wel zo zijn geweest.
Rob is dit jaar mede parcoursbouwer, dus ik vertrouw er gewoon op dat er een eerlijke cross gebouwd wordt.

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 21:04

Train jij bij Rob?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 21:17

Nope, maar mijn paard traint wel bij Rob, en dan ga ik als groom mee.

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 21:18

ok, vandaar.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 09:48

ik train wel bij Rob, net als onze paarden *LOL* Ik heb wel vertrouwen in de nieuwe cross van Maarsbergen, vorig jaar was het B paarden veel te simpel. Ik heb waar mogelijk alle L sprongen gedaan, en die waren nog te simpel eigenlijk.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:47

Ik vond Maarsbergen vorig jaar ook erg makkelijk... Heb me voor dit jaar met 2 paarden in de M ingeschreven, ben zeer benieuwd naar de nieuwe cross!!!!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:10

Kylan schreef:
Scum schreef:

Maar dit jaar is er een "nieuwe" maarsbergen.. Vorig jaar stond het alles behalve zwaar, of ligt dat aan mij?

anne7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 13:24

zo te horen probeer ik het maar gewoon en dan zien we wel wat ze dit jaar bouwen. In het ergste geval komen we niet zo ver, maar daar is het gelukkig een oefencross voor. Haha!
Bedankt voor de reacties.