Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GeaB schreef:Ik heb gisteren meegereden in de Kür op Muziek Z2 en was vijfde met 65,92%.
dihjo schreef:Heb nog foto's van je gemaakt. Z2 kur op muziek was leuk onderdeel om te zien.
www.paardenfoto.nl
Nog gefeliciteerd trouwens.
Zoro schreef:Gefeliciteerd...!!
Hoe heeft eline klont gereden??
Lame schreef:
Gea, leuk ik heb je inderdaad gezien! Gefeliciteerd met je prijs!
Shanna16 schreef:Ik was er zaterdagavond ook nog, samen met Michelle85.
Was idd heel erg leuk, ook al vond ik Jeanette Haazen met Rockefeller aan de lage kant.
MissSisa schreef:Shanna16 schreef:Ik was er zaterdagavond ook nog, samen met Michelle85.
Was idd heel erg leuk, ook al vond ik Jeanette Haazen met Rockefeller aan de lage kant.
Ben zaterdagavond ook geweest![]()
Anky had te veel en Jeanette, ja, niet alle oefeningen gaan even goed..........
GeaB schreef:dihjo schreef:Heb nog foto's van je gemaakt. Z2 kur op muziek was leuk onderdeel om te zien.
www.paardenfoto.nl
Nog gefeliciteerd trouwens.
Bedankt en leuk van die foto's, ga meteen even kijken!Zoro schreef:Gefeliciteerd...!!
Hoe heeft eline klont gereden??
Bedankt! Eline ging niet zo heel goed, want Diego was erg kijkerig en draaide zich om. Ze liep hierdoor iets achter op de muziek. Jammer, want het is wel een goeie combinatie!
GeaB schreef:Nee, niet die Diego. Diego Velasque, een DeNiro x Volkorn. Hij is van Annemiek Vincourt en zij rijd hem voor haar.
GeaB schreef:Nee, niet die Diego. Diego Velasque, een DeNiro x Volkorn. Hij is van Annemiek Vincourt en zij rijd hem voor haar.
CGJ12 schreef:GeaB schreef:Nee, niet die Diego. Diego Velasque, een DeNiro x Volkorn. Hij is van Annemiek Vincourt en zij rijd hem voor haar.
Niet meer ........... heb ik vernomen .............
CGJ12 schreef:Niet meer ........... heb ik vernomen .............