Waren Regiokampioenschappen toch voor WPen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RJS

Waren Regiokampioenschappen toch voor WPen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 21:29

Beetje raar, ik had op de regiokampioenschappen een winstpunt, maar in het vraagprogramma stond volgens mij echt súper duidelijk dat het NIET vor winstpunten was, hele discussie over geweest op topic over de drentse kampioenschappen Haha!

nou kijk ik op de site van de knhs en staat er wel een punt bij, terwijl die dus eigenlijk niet mee telt... of stiekem toch wel? Wie weet hoe het zit? Verward

Kylan

Re: Waren Regiokampioenschappen toch voor WPen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:32

Volgens mij tellen ze officieel niet, maar als de KNHS em wel telt, gewoon lekker laten... jij hebt weer een wp erbij Haha!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:47

In de regio Zuid-Holland telden de RK wel mee voor winstpunten, is het vraagprogramma al verwijderd anders kan je het even opzoeke. Maar als je blij bent met je winstpunt zou ik het maar lekker zo laten Haha!

versace

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:55

De punten op de regiokampioenschappen zouden eerst niet mee tellen omdat je 2 jury's had maar ze hebben de punten van die jury's bij elkaar opgeteld en daar het gemiddelde van zijn je echte punten dus heb je gemiddeld een winspunt dan telt die gewoon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 11:04

De winstpunten die behaald zijn in de B en L1 tellen ook gewoon mee.
Deze combinatie's worden imo ook niet afgevaardigd naar de Nederlandse.
Hoe het precies zit met de klasse hierboven weet ik niet precies maar als die winstpunt erbij geteld is zal ik er niet over gaan zeuren Haha!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 13:15

versace schreef:
De punten op de regiokampioenschappen zouden eerst niet mee tellen omdat je 2 jury's had maar ze hebben de punten van die jury's bij elkaar opgeteld en daar het gemiddelde van zijn je echte punten dus heb je gemiddeld een winspunt dan telt die gewoon

ik had van de zomer bij de RK 157 en 152 (gemiddeld is minder dan 60%) en tóch kreeg ik er een wp bijgeschreven! zouden ze alleen de score van de hoofdjury tellen?

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 15:08

ook bij het springen bij ons in NH , telde het eerste (klassieke) parcour ook mee voor wp!

en aangezien Shetan & Soraya het super deden kon ik met 4 wp naar huis! Haha!

versace

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 17:41

Ragne schreef:

ik had van de zomer bij de RK 157 en 152 (gemiddeld is minder dan 60%) en tóch kreeg ik er een wp bijgeschreven! zouden ze alleen de score van de hoofdjury tellen?

Bij was het zo bij de indoor kampioenschappen dit jaar ik had 159 en 167 het gemiddele is dus 163 en dat was mijn winspunt.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 17:50

versace schreef:

Dat geldt niet voor alle voorselecties. Of de punten wel of niet meetellen, dat staat in het vraagprogramma. In Drenthe zouden ze NIET meetellen. We reden ook een andere proef dan de verplichte proef voor de betreffende maand, in dat geval tellen de punten nooit mee.
Bij mij was er ook eentje meegeteld, inmiddels is het bij mij aangepast.

versace

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 18:19

KarinvdM schreef:
Dat geldt niet voor alle voorselecties. Of de punten wel of niet meetellen, dat staat in het vraagprogramma. In Drenthe zouden ze NIET meetellen. We reden ook een andere proef dan de verplichte proef voor de betreffende maand, in dat geval tellen de punten nooit mee.
Bij mij was er ook eentje meegeteld, inmiddels is het bij mij aangepast.

Bij mij stond in het vraagprogramma dat ze ook niet meetelde maar toen we daar waren ineens wel regio Utrecht