nou kijk ik op de site van de knhs en staat er wel een punt bij, terwijl die dus eigenlijk niet mee telt... of stiekem toch wel? Wie weet hoe het zit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
versace schreef:De punten op de regiokampioenschappen zouden eerst niet mee tellen omdat je 2 jury's had maar ze hebben de punten van die jury's bij elkaar opgeteld en daar het gemiddelde van zijn je echte punten dus heb je gemiddeld een winspunt dan telt die gewoon
Ragne schreef:
ik had van de zomer bij de RK 157 en 152 (gemiddeld is minder dan 60%) en tóch kreeg ik er een wp bijgeschreven! zouden ze alleen de score van de hoofdjury tellen?
versace schreef:De punten op de regiokampioenschappen zouden eerst niet mee tellen omdat je 2 jury's had maar ze hebben de punten van die jury's bij elkaar opgeteld en daar het gemiddelde van zijn je echte punten dus heb je gemiddeld een winspunt dan telt die gewoon
KarinvdM schreef:Dat geldt niet voor alle voorselecties. Of de punten wel of niet meetellen, dat staat in het vraagprogramma. In Drenthe zouden ze NIET meetellen. We reden ook een andere proef dan de verplichte proef voor de betreffende maand, in dat geval tellen de punten nooit mee.
Bij mij was er ook eentje meegeteld, inmiddels is het bij mij aangepast.