Helaas toch geen wedstrijd!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zofy

Helaas toch geen wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 17:03

Ik zou vanmiddag een wedstrijd hebben, maar ondanks veel bloed, zweet en tranen is het ons niet gelukt de trailer uit het hek te krijgen. Ik had m'n paard alvast vroeg van te voren ingevlochten en hij zag er prachtig verzorgd uit. We zouden eigenlijk pas om 12 uur vertrekken naar de wedstrijd maar waren alvast om 11 uur begonnen met de trailer uit het hek rijden. Het ding bleef maar glibberen in de sneeuw en ik heb helaas de wedstrijd af moeten bellen.
Erg jammer!!! Ach gut Maar ja ik wil natuurlijk niet helemaal voor niets m'n paard 's ochtend met bevroren vingers ingevlochten, dus zijn we naar de hei gegaan om dan maar wat mooie foto's te maken.
Nou ja, hopelijk ligt er volgende week geen sneeuw meer en kunnen we dan wel weer op wedstrijd!

Waren er nog meer die helaas door dit koude weer hun wedstrijd hebben gemist?!

Afbeelding
Foto van vandaag, check m'n super knotjes Vork

Scum

Re: Helaas toch geen wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:07

Yes, hier ook. Gisterenmorgen belden ze vanuit Arnhem Zuid af Huilen . Wat sneu dat je al dat werk voorniks hebt gedaan.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:09

Dat is wel heel erg jammer. Ik wist gelukkig voor het poesten en invlechten ed al dat mijn wedstrijd afgelast was..

sheda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 17:26

wij konden ook niet wegkomen met de auto voor de trailer
gelukkig hoefden we niet zo heel ver weg en daarom zijn man en dochter met de trekker gegaan (ik konnie mee, ben ziek)
maar dat ging goed en mn man heeft met zn trekker nog verschillende auto's en een vrachtauto losgetrokken
Afbeelding

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 18:55

Mijn wedstrijd (mn eerste officiele) ging wel door. Het was wel heel spannend want mn paard had nog nooit op de trailer gestaan/gereden en de weg bij ons van stal naar de openbare weg was 1 ijsbaan mja we hebben het er toch op gewaagt, ging allemaal goed alleen bij die manege was het hele erf ook een ijsbaan dat vond ik echt associaal zorg dan dat het er veilig is dus we moesten uitladen met mijn paard (voor ijzers) over het ijs ik vond het doodeng.

Nouja ik heb me eerste wedstrijd gereden en me paardje was godzijdank harstikke braaf! ook in de trailer!