Super gespannen was ze maar Corenzo zag er prachtig uit. Ik had meerdre instructies meegekregen voor het invlechten maar het was helemaal naar haar zin. Haar eerste starttijd was 10.00 dus om 8.30 waren we op stal. Eerst lekker losgelongeerd aan het halster, daarna opgezadeld kind opgedirkt en daar ging ze. Ik heb me er verder niet meer mee bemoeid, de instuctie was bij het losrijden ik moest ringmeesteren. Toen was ze aan de beurt, ze lieten een best nette proef zien. Hij was braaf sprong alleen 2x te laat in galop aan. Ze kan beter maar we waren zeer tevreden. Tijdens het rijden 5 minuten voor de 2e proef lieten ze de instructie versteld staan. Als Sara namelijk echt gaat rijden met wat meer pit kan ze hem geweldig laten lopen. Maar meestal moet ze dan even kwaad zijn. Zo moest ze de 2de proef ook rijden en dat deed ze ook meer. De galop ging prima het kon flitsender maar we zijn zo trots op die kleine meid. Toen kwamen de punten, we hadden haar voorbereid op punten tussen de 140/150 dat leek reeel. Haar eerste proef 153 punten de 2de 156 dus zelfs een winstpunt! Ze is helemaal happy en het zal haar geluksdag wel zijn want ze kon nog net starten in Alphen in april. (laatste plekje) Dus het eerste uitwedstrijdje staat nu officieel op de kalender.
Gr Desiree en Sara