ontheffing

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

manonutjuh

ontheffing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 20:46

ik heb nog nooit l2 gestard, ben niet eens door de b gekomen, als ik nu dus een hengst zou kopen kan ik dus niet starten, kan je heir ontheffing voor krijgen?? iemand ervarignen met ontheffingen enz

Lielle

Re: ontheffing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:06

dat is bij mijn weten nog vrijwel niemand gelukt.

Snappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:14

Nee natuurlijk krijg je geen ontheffing, dan kan iedereen dat wel gaan doen.
Die regel is er niet voor niets

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:59

Nee ik denk dat je hier geen ontheffing voor krijgt! Die regel is er nou eenmaal voor bedoeld, dat alleen mensen met genoeg wedstrijd ervaring hengsten uitbrengen. Daarom rij ik nu ook een hengst, en niet de dochter van de eigenaar. Die is ook alleen B.

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 22:45

helaas is dat in geen enkel manier mogelijk.
zelf heb ik een super lieve hengst en heb 2 onderlinge proefjes gereden. er waren geen problemen + hadden we redelijke punten maar ik krijg geen ontheffing. (na 10x bellen met knhs was er nog steeds niets mogelijk.)

nu heb ik die niet meer nodig. ik heb de juiste ruiter voor hem gevonden. morgen rijden ze hun 1ste officele wedstrijd. Ja

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 23:36

Dat krijg je idd niet voor elkaar. Ik had voor onze hengst een paar jaar gelden een ruiterje, die zelf Z dressuur reed, maar de leeftijd van 12 jaar op 3 maanden na nog niet had gehaald. Ik heb heel Ermelo op zijn kop moeten zetten om eea voor elkaar te kunnen krijgen. De startkaart is er toen wel gekomen, omdat de hengst (die al meerdere malen Z dressuur had gelopen) en de ruiter Z waren en dan konden ze die 3 maanden wel door de vingers zien. Je zult eerst zelf met een ander paard in de klasse L2 met winstpunten gestart moeten zijn, wil je hem gaan starten.