Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MissSisa schreef:Tjahh er zitten 2 kanten aan het verhaal.
1. Hij mag niet met zweep de baan in komen, dus hij is FOUT.
2. De organisatie had wel eerder bekend kunnen maken dat hij gediskwalificeerd was.
Maar regel zijn regels en hij had dit gewoon niet moeten doen, was er ook geen gedonder geweest.
MissSisa schreef:Tjahh er zitten 2 kanten aan het verhaal.
1. Hij mag niet met zweep de baan in komen, dus hij is FOUT.
2. De organisatie had wel eerder bekend kunnen maken dat hij gediskwalificeerd was.
Maar regel zijn regels en hij had dit gewoon niet moeten doen, was er ook geen gedonder geweest.
Tulandro schreef:Hij kwam niet met de zweep de baan in.. en kom op zeg, dit is echt mierenneukerij. Regels zijn regels, maar je moet het wel in de context plaatsen. En dat is hier duidelijk niet gebeurd.
amondi schreef:Ik ben ook bang dat een van zijn "collega's" bij de organisatie heeft aangedrongen op toepassing van de regels!
En dan heeft hij of zij alsnog diskwalificatie afgedwongen.
Ik denk dat dat de enige logische verklaring is.
CGJ12 schreef:Toch wordt er met twee maten gemeten.
Gisteravond in Zwollle betrad ANKY VAN GRUNSVEN met KRACK C (te vroeg) de dressuurring, om die vervolgens na een grote volte weer te verlaten.
Ze vervolgens correct reed een ronde om de baan heen, en begon daarna haar proef.
Waarom werd die niet uitgesloten?