Afgelaste eerste wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

POLLO

Afgelaste eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 23:19

Eindelijk was het dan zover de dag van onze eerste wedstrijd op de tinkerhengst vorige week een oefenproefje gereden bij ons op de manege. Hij was heel braaf liep zijn eigen behoorlijk uit te sloven maar de reacties waren zeer positief ze vonden hem heel stoer . Ik kreeg 161ptn best goed voor de eerste keer.
Vandaag dus de eerste officiele dus er ligt hier ook wel wat sneeuw en met die vorst vannacht dacht ik ,ik zal even bellen of ie nog door gaat,
ja hoor hij gaat gewoon door, 5min later begint het hier heel hard te sneeuwen en wat denk je 1uur later gaat de telefoon de wedstrijd gaat niet door Huilen Huilen
En dan te bedenken dat we hem net helemaal wit hadden gewassen ,maar de vereniging heeft wel een goed besluit genomen het is niet verantwoord om nu nog met de trailer weg te gaan,volgende week beter nu maar hopen op beter weer Cool Cool Cool

miesie

Re: Afgelaste eerste wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 01:27

Das idd balen zeg..
Ik heb zondag wedstrijd (thuis) we mogen maar 1 proef rijden omdat we binnen moeten losrijden, maar ik ben iig al blij dat het doorgaat!
Ik denk wel dat een hoop van buiten af af zullen zeggen..

mondi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 09:47

De wedstrijd in Spijkerboor N-H is ook afgelast.
Had me gisteren al afgemeld, omdat ik toch niet van het erf af kan komen... We worden een eind verderop opgehaald met de trekkerservice Haha! met gewone auto kom je vast te zitten.
Dan maar Cheese! maken van de paardjes in de sneeuw!

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 20:06

Men 2e wedstrijd vrijdag heb ik ook niet kunnen rijden.. was ziek..

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 01:25

weet je Pollo, mijn eerste officiële wedstrijd verliep precies hetzelfde. Het heeft die dag 7 uur gesneeuwd en precies in die uren zou ik mijn eerste wedstrijd rijden. Dat ging dus niet door! mijn paard stond ook al gewassen en wel klaar..Het was echt onwijs balen...

Maar mijn zus was zo lief om de maandag daarop als een gek te gaan
bellen en zo kon ik meteen het weekend erop starten, geheel sneeuwvrij! OK dan!
dus niet getreurd, gauw even rondbellen en een volgende wedstrijd proberen... Knipoog

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 09:21

Wel mijn eerste wedstrijd zit erop gisteren avond in westkapelle moest ik2 proefen rijden in de regen maar dat mag de pret niet drukken .
hij had heel wat te zien want hij was er nog nooit geweest en dan allemaal andere paarden [ het is een hengst ] om hem heen .
ik had in de eerste proef wat last van de paarden in de stal die hoorde je lopen en hinneken daar moest eigelijk wel op antwoorden vond hij zelf.
hij was dus niet erg aan het opletten , maar daardoor showde hij wel mooi.
wat me dus toch nog 166 pt opleverde, inde tweede proef had ik 161pt
niet slecht vond ikzelf.

sheda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 11:17

Goede punten man en dat voor een eerste wedstrijd, dat beloofd wat Vingers aflikken

Maar snap ik t goed rijden jullie nu al buitenwedstrijden?

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 23:49

we rijden nog geen buiten wedstrijden maar we moesten buiten losrijden
Ik ben er vroeg op gegaan omdat ik niet wist hoeveel tijd ik nodig had omhem bij de les te krijgen,wat veel meeviel want hij liep buiten lekkerder als binnen.