Nou gelukkig is ugo niet zo'n paard wat naar een paar dagen rust als een gek door de bak heen stiert!

Hij is wat dat betreft echt een slomme hahah maar beter zo dan anders, nou gelukkig viel het weer vanavond mee en was het bij ons gelukkig nog droog aangezien het weerbericht ons in de loop van de dag weer sneeuw zou gaan bezorgen...anders hadden we ook niet de weg opgegaan veel te gevaarlijk om dan met een trailer over de veluwe heen te crossen waar je nogal veel landweggetjes hebben die ze niet zo gauw strooien..
Nou na veel uitvallers liep het natuurlijk ook nog eens in en normaal gesproken was het bij deze vereniging buiten los rijden, maar deze vlieger ging nu ook op omdat de bak bevroren en vol met sneeuw lag werd er besloten dat er maar één proef gereden werd en dat we binnen los mochten rijden..gelukkig was het maar een klein clubje (4) paarden en daarna nog ééns (5) paarden.
Nou ik mocht als eerste de spits afbijten en had zoiets van oke we zien wel wat het wordt we hebben niet veel getraind dus kan ook niet veel verwachten van hem..maar ik vond het super gaan en naar mijn inzien liep hij ook heel fijn.
Nou rond 8 uur was de prijs uitreiking helaas hadden we geen prijs 4 plts maar wel weer een winspuntje erbij en dat is toch wat telt!
Zo maar weer op naar de volgende wedstrijd..en naar de volgende winspunt