Niet kunnen trainen door de sneeuw....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BiancUgo

Niet kunnen trainen door de sneeuw....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 22:42

Helaas deze week niet veel kunnen trainen door de sneeuw..en vanavond had ik wel wedstrijd.
Nou gelukkig is ugo niet zo'n paard wat naar een paar dagen rust als een gek door de bak heen stiert! Clown
Hij is wat dat betreft echt een slomme hahah maar beter zo dan anders, nou gelukkig viel het weer vanavond mee en was het bij ons gelukkig nog droog aangezien het weerbericht ons in de loop van de dag weer sneeuw zou gaan bezorgen...anders hadden we ook niet de weg opgegaan veel te gevaarlijk om dan met een trailer over de veluwe heen te crossen waar je nogal veel landweggetjes hebben die ze niet zo gauw strooien..

Nou na veel uitvallers liep het natuurlijk ook nog eens in en normaal gesproken was het bij deze vereniging buiten los rijden, maar deze vlieger ging nu ook op omdat de bak bevroren en vol met sneeuw lag werd er besloten dat er maar één proef gereden werd en dat we binnen los mochten rijden..gelukkig was het maar een klein clubje (4) paarden en daarna nog ééns (5) paarden.

Nou ik mocht als eerste de spits afbijten en had zoiets van oke we zien wel wat het wordt we hebben niet veel getraind dus kan ook niet veel verwachten van hem..maar ik vond het super gaan en naar mijn inzien liep hij ook heel fijn.

Nou rond 8 uur was de prijs uitreiking helaas hadden we geen prijs 4 plts maar wel weer een winspuntje erbij en dat is toch wat telt!

Zo maar weer op naar de volgende wedstrijd..en naar de volgende winspunt Bloos Haha!

mastenbroek

Re: Niet kunnen trainen door de sneeuw....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 22:56

Jij hebt geluk dat je nog op wedstrijd kon.
ik heb de mijne voormmorgen ochten af moeten zeggen Huilen
het is gewoon niet verantwoord om met een trailer of vrachtwagen de djk op te rijden bij ons

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-05 23:03

Nee donderdag zou ik naar de les gaan maar bij ons hadden ze op de weg vanaf de stal ook niet gestrooid dus hadden we ook zoiets van jammer maar wij gaan nu niet naar de les toe...!
Veel te gevaarlijk..maar vandaag waren ze met de strooi wagen geweest gelukkig maar de rest van de wegen bij ons waren goed te rijden.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:22

IK heb zondag me eerste officieele wedstrijd in een binnenbak en mijn paard heeft nog nooit van zijn leven een binnenbak gezien laat staan spiegels Clown

Ik heb alleen ookal vanaf vorige week dinsdag niet meer gereden omdat ik griep had en deze week lag er sneeuw in de bak dus bijna 2 weken niks gedaan.

Het wordt onze eerste wedstrijd dus ik zie het wel Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:26

Gefeliciteerd met je wp! Netjes gedaan, zeker als je zolang al niet getrained had.

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 23:32

Bij mij is het net andersom ik heb gewoon kunnen rijden [binnenbak]
Had vandaag mijn eerste wedstrijd op een nieuw paard.

Helemaal gewassen het is een tinker met behoorlijk wat wit heeft hij vannacht zijn deken uit weten te krijgen en is lekker in de mest gaan liggen Koe

Dus vandaag opnieuw gewassen ,zo wit is hij nog nooit geweest .
vanmiddag nog even gebelt of tie nog doorging en wat denk je afgelast ggrrrr Huilen Huilen Huilen

Maar beter zo want op ongelukken zitten we niet te wachten.

gefeliciteerd met je winstpunt.

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 12:09

Oh wat erg zeg al je werk voor niets gedaan...maar idd beter afgelast dan ongelukken.En tevens lekker klusje een tinker ff wassen met dit weer aaahhh..

Nou succes met de spiegels, gewoon als je de bak in komt gelijk een rondje draven langs de spiegels zodat je hem er makkelijk langs kan rijden.

Nou succes iedergeval en hou me op de hoogte ben wel benieuw hoe het gegaan is je eerste wedstrijd!