Oefencross Lozeman gaat niet door....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sodera

Oefencross Lozeman gaat niet door....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 11:26

Citaat:
Nieuws:

!!! Door aanhoudend slecht weer zijn we genoodzaakt de oefencross NIET door te laten gaan !!!
Er zal worden uitgeweken naar zaterdag 26 maart.

www.stal-lozeman.nl

Sjaan

Re: Oefencross Lozeman gaat niet door....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 13:48

helaas..... Verdrietig Daar gaat m'n laatste training voor Chaam..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 15:13

Ik kijk er niet van op als ik eerlijk moet wezen.

Het is wel balen voor diegene die zich hadden ingeschreven

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 15:48

ik stond ook nie raar te kijken hoor!!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:03

Ik had er al op gerekend dat het niets zou worden, was met dit weer ook echt niet richting Putten gegaan als het wel door was gegaan

Op de grote wegen gaat het wel, maar Den helder uitkomen met de trailer is me nu echt te riskant Bloos Ben vanmorgen lopend ook al twee keer plat onderuit gegaan toen ik naar het station liep...

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:37

Daar heb je gelijk in Gomir. Het kan ook zeker niet met dit weer, maar ja het blijft jammer....

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 16:39

Ik heb niet eens op de site gekeken of het wel of niet door ging!
Ik wist toch wel dat het zou worden afgelast!

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 23:45

Het is de vraag nog maar of Chaam doorgaat.Baalen voor de organisatie,al dat werk en dan moeten aflasten.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 00:59

Ehhh, niet dat ik niet meeleef, maar het komt mij wel goed uit. Bloos Ben 5 maart op vakantie en kon dus niet mee doen, maar ik kan me nu opgeven voor 26 maart! Chaam begint inderdaad wel twijfelachtig te worden, het zou wel heel jammer zijn als het seizoen begint met een wedstrijd die niet door kan gaan. Maar goed, er kan nog een hoop gebeuren in anderhalve week, al hoewel het wel erg moeilijk is om op deze manier je paard in cross conditie te krijgen.
(Voor diegenen met een binnenbak: zijn jullie al binnen rondjes aan het klokken?! Haha! )

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:18

Idd wel jammer, maar volgensmij wou mn moeder zoiezo niet rijden Tong uitsteken Het is hier echt veeeeeeeeeeeeel sneeuw, (kheb er al in gereden met ventje Pling ). Maar ik weet nu niet of ik de 26e wel ga, ik zou namelijk de 27e een springwedstrijd hebben (Franeker, en dat is aardig een eindje dichterbij dan Putten voor mij!!!)

Stom weer ook altijd Knipoog

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:20

Canter schreef:
Ehhh, niet dat ik niet meeleef, maar het komt mij wel goed uit. Bloos Ben 5 maart op vakantie en kon dus niet mee doen, maar ik kan me nu opgeven voor 26 maart! Chaam begint inderdaad wel twijfelachtig te worden, het zou wel heel jammer zijn als het seizoen begint met een wedstrijd die niet door kan gaan. Maar goed, er kan nog een hoop gebeuren in anderhalve week, al hoewel het wel erg moeilijk is om op deze manier je paard in cross conditie te krijgen.
(Voor diegenen met een binnenbak: zijn jullie al binnen rondjes aan het klokken?! Haha! )

Ja! Haha! Je moet toch wat doen he! haha. Alleen maar dressuurrijden wordt ik echt gek van.... Bloos

Ik hoop echt dat Chaam door kan gaan, mocht het komend weekend niet lukken, zouden ze dan niet de hele boel een weekje opschuiven??

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 18:05

Het lijkt me als organisatie wel de beste oplossing. Ze zijn toch min of meer het hele jaar bezig om een cross te organiseren, en dan zou je het helemaal af moeten lasten.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:41

Ik ben eerlijk gezegt blij dat het is verschoven. Door omstandigheden hebben we een tijdje niet kunnen oefenen met trailerladen en is het schema een beetje uitgelopen (hij is bij dreamstables geweest) en dan zou 5 maart te vroeg zijn. Maar 26 maart kan dus wel. Kan ik toch mee doen.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 22:34

Ik kan 26 maart wsl niet (ik blijf geen vrij vragen van mijn werk en ik heb wsl toch geen SGW's tot Ede in juni)

Hesterv, ik had trouwens na jou moeten starten volgens mij Ja (of voor je ofzo, je stond iig wel bij me in de buurt op de startlijst *LOL* )